მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დისტანციური გაკვეთილებს მოსწავლეებმა მარტივად აუღეს ალღო, იმდენად მარტივადაც კი რომ ონლაინ კლასში შესვლას მასწავლებლებს ასწრებენ. ნაადრევად დაწყებული გაკვეთილები, ძირითადად, დაწყებითი კლასების მოსწავლეებს უხარიათ.
გაკვეთილზე შესული მასწავლებლები თავს უხერხულად გრძნობენ, როდესაც ონლაინ საკლასო სივრცეში მოსწავლეები ხვდებიან. ასეთ დროს პატარები ხშირად სხვადასხვა თემაზე საუბრობენ და საგაკვეთილო განწყობა აღარ აქვთ.
შეიძლება თუ არ რომ გაკვეთილის დაწყებამდე მოსწავლეებს შეზღუდული ჰქონდეთ ზარის წამოწყება და ისინი პედაგოგზე ადრე ვერ შევიდნენ ვირტუალურ კლასში? - შეკითხვას განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა პასუხობს.
„როდესაც გაკვეთილზე თქვენივე ჩანიშნულ შეხვედრაში კალენდრიდან შედიხართ, თუმცა ორგანიზატორად მოსწავლე გხვდებათ, ამის თავიდან აცილებისთვის, გაითვალისწინეთ:
კალენდარში გახსენით თქვენი ჩანიშნული შეხვედრა, აირჩიეთ „შეხვედრის პარამეტრები“ და მონიშნეთ: ვისაც ინგლისურად გაქვთ: Who can bypass the lobby?დააყენეთ Only me-ზე.
ვისაც ქართულად გაქვთ: ვინ არის უფლებამოსილი, რომ მოსაცდელს გვერდი აუაროს? - დააყენეთ „მხოლოდ მე“.
უნდა შეცვალოთ პირველი პარამეტრი.
ამ დროს შეხვედრაში შესვლას და გაკვეთილის დაწყებას მოსწავლეები ვეღარ შემოუერთდებიან მანამ, სანამ თქვენ არ დააჭერთ თანხმობის ღილაკს. აქედან გამომდინარე, პირველი ყოველთვის თქვენ შეხვალთ და ორგანიზატორიც ყოველთვის თქვენ იქნებით“, - აღნიშნულია ინფორმაციაში.
მოსწავლეს ზარის წამოწყების ფუნქცია შეგიძლიათ ფოტოს მიხედვით შეუზღუდოთ. თუმცა, ასევე გაითვალისწინეთ, რომ ის ვერ ისარგებლებს ჩათის ფუნქციით, ვერ გამოგეხმაურებათ შეტყობინებებზე გუნდის სიახლეებში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
ბაღების თანამშრომელთა ჯანმრთელობის დაზღვევა ბიუჯეტშია გათვალისწინებული - რომელ მუნიციპალიტეტს ეხება ცვლილება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მათ დაამზადეს კედლის გაზეთი, პლაკატები, პოსტერები და ელექტრონული რესურსი აღნიშნულ თემაზე
აქტივობებში ისინი დიდი მონდომებითა და ინტერესით იყვნენ ჩართულნი
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა