ღების საჯარო სკოლის ინგლისური ენის წამყვანი პედაგოგი თამარ სამსონაძე პროექტისთვის - „ტოლერანტობა“ ხარისხის ნიშნით დაჯილდოვდა
ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღების საჯარო სკოლის ინგლისური ენის წამყვანი პედაგოგი თამარ სამსონაძე პროექტისთვის - „ტოლერანტობა“ ხარისხის ნიშნით დაჯილდოვდა.პედაგოგის ხელმძღვანელობით, eTwinning-ის პროგრამის ფარგლებში, საერთაშორისო პროექტი - „ტოლერანტობა“ განხორციელდა.
აღნიშნული ინფორმაციის შესახებ დეტალურ ინფორმაციას სკოლა გვიზიარებს:
„მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა ღების საჯარო სკოლის ინგლისური ენის წამყვან მასწავლებელს თამარ სამსონიძეს 2020-2021 სასწავლო წლის განმავლობაში განხორციელებული საერთაშორისო პროექტისათვის „ტოლერანტობა“ ეროვნული ხარისხის ნიშანი მიანიჭა;
2020-2021 სასწავლო წლის მანძილზე პროგრამის - „ასწავლე საქართველოსთვის“ მონაწილის, ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღების საჯარო სკოლის ინგლისური ენის წამყვანი კონსულტანტ-მასწავლებლის - თამარ სამსონიძის ხელმძღვანელობით, eTwinning-ის პროგრამის ფარგლებში, საერთაშორისო პროექტი „ტოლერანტობა“ განხორციელდა. პროექტში ჩართულნი იყვნენ შემდეგი ქვეყნები: საქართველო, თურქეთი, ესპანეთი, ნიდერლანდები და პოლონეთი - 24 მასწავლებელი, 84 მოსწავლე და 19 სკოლა. ჩატარდა ონლაინ შეხვედრები, ქართველ და უცხოელ მოსწავლეებთან და მასწავლებლებთან. პროექტი მიმდინარეობდა 8 თვის განმავლობაში.
პროექტის ძირითადი მიზნები იყო: მოსწავლეებში თანამშრომლობითი უნარების განვითარება/გაუმჯობესება, შემოქმედებითი და კრეატიული უნარების წახალისება, წერის უნარის განვითარება ინგლისურ ენაში, მეტყველების უნარის განვითარება, ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევების განვითარება/გაუმჯობესება, მეტაკოგნიტური უნარების განვითარება.
პროექტის სამუშაო და რესურსების მოსამზადებელი თემებია: „ტოლერანტობა“, „უთხარი არა ბულინგს“, „უთხარი არა რასიზმს“, „რელიგიური არატოლერანტობა“, „შეზღუდული შესაძლებლობები“, „გენდერული უთანასწორობა“, „პოლიტიკური დისკრიმინაცია“, „ეთნიკური დისკრიმინაცია“ ან „ეთნიკური არათანასწორობა“, „დისკრიმინაცია განათლებაში“ ან „განათლების უფლება“, „ეროვნებაზე დაფუძნებული დისკრიმინაცია“, „კრიმინალი მოტივირებული არატოლერანტობითა და დისკრიმინაციით“, „ღირებულებები“, “სილამაზე (გარეგნული ნიშნით დისკრიმინაცია)“, „დისკრიმინაციის ტიპები“ და „ადამიანის უფლებები“.
საგნებს შორის ინტეგრაცია განხორციელდა შემდეგი მიმართულებით: ხელოვნება, სამოქალაქო განათლება, უცხო ენები, ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები, მუსიკა, სპეციალური საჭიროებები, დაწყებითი განათლება. პროექტის ფარგლებში მომზადებული რესურსები: ელექტრონული ბლოგი, კოლაბორაციული პრეზენტაცია Google Drive-ზე, Work in mixed groups - მუშაობა შერეულ ჯგუფებში, პრეზენტაციები PowerPoint-ში, ელექტრონული წიგნები, Pdf/პდფ წიგნები, პოსტერები, ბუკლეტები, ვიდეო პრეზენტაციები, მოკლე ვიდეოები პროექტის სამუშაო თემებთან დაკავშირებით, ვირტუალური გალერეა, პრეზენტაციები კონვერტირებული ვიდეო ფორმატში“, - აღნიშნულია ღების საჯარო სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტო: