მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სასწავლო წელი 15 სექტემბერს დისტანციურ ფორმატში დაიწყო. თუმცა მთავრობის გადაწყვეტილებით პირველი კლასის მოსწავლეებისთვის სწავლა 18 დღით გვიან - 4 ოქტომბერს, დასწრებითი ფორმატით, სკოლებში დაიწყო; აქედან გამომდინარე, გაჩნდა ლოგიკური ეჭვი, რომ შესაძლოა, სასწავლო წელი აღნიშნული მოსწავლეებისთვის გახანგრძლივდეს და საკითხის გარკვევა განათლების სამინისტროსთან გადავწყვიტეთ.
გადაწყვეტილების მიზეზად განათლების სამინისტრო, ბავშვების საუკეთესო ინტერესები დაასახელა, რომელიც უწყების განმარტებით „ეფუძნება პედაგოგიკურ მოსაზრებას, რომლის თანახმად პირველკლასელთა პირველი სასკოლო გამოცდილება უმჯობესია წარიმართოს საკლასო გარემოში, თანაკლასელებისა და მასწავლებლების გარემოცვაში“.
სიახლეს მშობლებიც, პედაგოგებიცა და განათლების სფეროს წარმომადგენლებიც ერთხმად მიესალმნენ და აღნიშნეს, რომ გადაწყვეტილება სწორი იყო, ბავშვებისთვის, რომლებიც სასკოლო ცხოვრებებას ახლა იწყებენ, ონლაინ-ფორმატთან შეგუება რთული და იქნებოდა, მაგრამ აქ ყველას გამორჩა ერთი მნიშვნელოვანი ასპექტი - პირველი კლასის მოსწავლეებს სასწავლო წელი თითქმის სამი კვირით შეუმცირდათ.
2021-2022 სასწავლო წელის პერიოდი კანონდმებლობით არის გათვალისწინებული და მასზეა მორგებული ეროვნული სასწავლო გეგმაც, რომელიც მოსწავლეებმა უნდა დაძლიონ. პირველი კლასის მოსწავლეებს კი ესგ-ს მიხედვით განსაზღვრული მიზნების მიღწევა შემცირებული სასწავლო პერიოდში მოუწევთ, ვინაიდან, განათლების სამინისტროს ინფორმაციით, მიუხედავად იმისა, რომ პირველკლასელებმა 4 ოქტომბერს დაიწყეს სწავლა, სასწავლო წელს 27 მაისს დაასრულებენ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე