მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ დისტანციურ რეჟიმში გრძელდება. 12 ოქტომბერს კონკურსის პირველი ეტაპი თიანელი მოსწავლეებისთვის ჩატარდა.
პირველი ეტაპის შედეგების მიხედვით შეირჩნენ მეორე ეტაპზე გადასული მოსწავლეები. ამასთან, ინტელექტ-ჩემპიონატში მონაწილე ყველა თიანელი მოსწავლე „ეტალონისა“ და თიანეთის მუნიციპალიტეტის მერიისაგან სპეციალური ონლაინ სიგელით დაჯილდოვდა. ინტელექტუალური კონკურსი თიანეთის მუნიციპალიტეტის მერიის მხარდაჭერით იმართება.
თიანეთის სკოლების დირექტორებმა Etaloni.ge-სთან პროექტის მიმდინარეობისა და მნიშვნელობის შესახებ ისაუბრეს.
თინა ზარიძე, თიანეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღულელების საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ბავშვები რომ არ მოდუნდნენ და არსებულ პირობებში აქტიურობა შეინარჩუნონ, „ეტალონი“ ძალიან საჭირო პროექტია. მნიშვნელოვნად მიმაჩნია ეს პროექტი. ჩვენი სკოლის მოსწავლეები ყოველთვის აქტიურად და სიხარულით ერთვებოდნენ. ვფიქრობ, რომ ასეთი საინტერესო და კარგი კონკურსი პანდემიის პირობებშიც არ უნდა შეწყდეს და აუცილებლად უნდა ტარდებოდეს.“
ქეთევან ბეღანაშვილი, თიანეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბოჭორმის საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ჩვენი სკოლა საბაზო და მცირეკონტინგენტიანია. ყოველთვის ჩართული ვართ „ეტალონში“ და ამასთან, izrune.ge-შიც. უზომოდ კმაყოფილები ვართ. მთის ზონა ვართ, სიახლოვე არავისთან არ გვაქვს ამიტომაც სულ მინდა ხოლმე, რომ მოსწავლეები ღონისძიებებში აქტიურად ჩავრთო. ეს კარგია იმისთვის, რომ ბავშვებს ერთმანეთთან კომუნიკაცია ჰქონდეთ. ჩვენი მოსწავლე, რომელიც ჩემპიონატში იყო ჩართული, მეორე ეტაპზე გადავიდა. იცით რამხელა გამბედაობა და თვითშეფასება აქვთ იმ მოსწავლეებს, რომლებიც „ეტალონში“ მონაწილეობენ?! ჩვენ ყველა ბავშვს კვირის სიგელსაც კი საზეიმოდ ვულოცავთ. ჩვენსავით კმაყოფილები არიან მშობლებიც, რადგან შედეგი გადასარევია. აზროვნება, კომუნიკაცია და მობილიზება მაღალია. პროექტში ჩართულობით მოსწავლეები თავიანთ ცოდნას აფასებენ და თვითშეფასება უმაღლდებათ.“
ნათელა კოჭლამაზაშვილი, მირზა გელოვანის სახელობის თიანეთის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ინტელექტ-ჩემპიონატში ჩვენი სკოლის მოსწავლეები სიხარულით ჩაერთნენ. პროექტს ბავშვებისთვის და სკოლებისთვის რა სარგებელიც მოაქვს, როგორ აჯამებს მოსწავლეების ცოდნას, ეს ყველამ კარგად ვიცით. ზოგადად, პროექტი ძალიან კარგია. გასულ წლებშიც აქტიურად მონაწილეობდნენ ჩვენი მოსწავლეები, გვყოლია „ეტალონი მოსწავლეებიც“. წარმატებული პროექტია, სკოლა წარმატებით მონაწილეობს. izrune.ge-შიც ერთვებიან ჩვენი მოსწავლეები. ბავშვებისთვის არის ბევრი სასიამოვნო მომენტი, თუნდაც წარმატებისა და მონაწილეობის წუთები.“
ლელა ზატუაშვილი, თიანეთის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ასეთი პროექტების არსებობა ძალიან მნიშვნელოვანია. მთავარია, ბავშვები ამით დავაინტერესოთ. ისინი პროექტში ჩართვით ცოდნას იღრმავებენ, ინტერესდებიან. წახალისდებიან ხოლმე რომ შემდეგშიც მონაწილეობა მიიღონ. რაც შეეხებათ ჩემ მოსწავლეებს - ერთმა მეცხრეკლასელმა ბავშვმა 82 ქულა მიიღო პირველ ეტაპში და იმდენად გახარებული იყო, რომ ახლა ერთი სული აქვს მეორე ეტაპი როდის იქნება. ჩემი აზრით, მოსწავლეთა წასახალისებლად „ეტალონი“ ძალიან მნიშვნელოვანია. ჩვენი სკოლიდან ბავშვები ყოველწლიურად მონაწილეობდნენ.“
ზვიად გიანაშვილი, თიანეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზარიძეების საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ეტალონი“ ბავშვების განვითარებისთვის მართლაც რომ მნიშვნელოვანი პროექტია. მისი მნიშვნელობა მით უმეტეს, ამ პირობებში კიდევ უფრო იზრდება, როდესაც ხშირად დისტანციური სწავლების ფორმატზე გადასვლა გვიწევს. ბავშვები „ეტალონს“ ძალიან მოტივირებულები ელოდებოდნენ. ჩვენი სკოლიდან 5 მოსწავლე მეორე ეტაპზეც გადავიდა, აღფრთოვანებულები არიან. ჩვენი სკოლა „ეტალონში“ ყოველ წელს ერთვება. შარშან ჩვენი მოსწავლე გახდა მუნიციპალიტეტის მასშტაბით გამარჯვებული და გვასახელა. ასე რომ, ამ პროექტში საკმაოდ წარმატებულები ვართ. მადლობა მთელ შემოქმედებით ჯგუფს, ვინც ასე ორგანიზებულად ახორციელებს ამ პროექტს.“
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა