მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პედაგოგებს გასულ სასწავლო წელს „ახალი სკოლის მოდელის“ მიხედვით ტრენინგები ჩაუტარდათ, სადაც კომპლექსური დავალებების არსი და პირობის შედგენა ისწავლეს. ტრენინგები საგნობრივ კათედრებს ცალ-ცალკე უტარდებოდათ. მასწავლებლები სიახლეს თეორიულად გაეცნენ და ისწავლეს, თუ როგორ უნდა დანერგონ საკუთარ საგანში ახალი ესგ-ს ერთ-ერთი მთავარი მოთხოვნა.
ამჯერად კი პედაგოგებს გაკვეთილზე ქოუჩები დაესწრებიან და შეამოწმებენ, თუ რამდენად მუშაობენ მასწავლებლები ახალი ესგ-ს შესაბამისად და გადააქვთ თუ არა პრაქტიკაში ტრენინგზე ნასწავლი.
რის მიხედვით შეაფასებენ და რა მოთხოვნები უნდა დააკმაყოფილოს პედაგოგმა?
მასწავლებლების ნაწილს ქოუჩები უკვე დაუკავშირდნენ და შეფასების სქემა გააცნეს. თუმცა პედაგოგთა უმრავლესობამ არ იცის, რა არის დასწრების მთავარი მიზანი და რეალურად, დამსწრე მასწავლებელს შეაფასებს თუ მოსწავლეს?
მასწავლებლები გაკვეთილზე ჩამოთვლილთაგან თითოეული პუნქტით შეფასდებიან და დამსწრე დაწერს კომენტარს, სასწავლო პროცესში რამდენად დაკმაყოფილდა თითოეული პუნქტი.
შეგახსენებთ, რომ თითოეულ სკოლაში ტრენინგების დროს მასწავლებლებმა კომპლექსურ დავალებებსა და სასკოლო კურიკულუმის შედგენაზე საგნობრივ კათედრებზე იმუშავეს. დამსწრე ასევე შეაფასებს კომპლექსური დავალებაზე მუშაობის პროცესში ჩართული იყო თუ არა კათედრის ყველა წევრი/საგნის ყველა მასწავლებელი, რადგან კომპლექსური დავალება განიხილება სასკოლო კურიკულუმის ნაწილად და არა მხოლოდ ერთი მასწავლებლის შემოქმედებად.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის - როგორ უნდა მოიქცეთ თუ საგანმანათლებლო პროგრამაზე მითითებულია ერთი ან რამდენიმე უცხოური ენა?
„მოსწავლეების ნათქვამი - „თქვენთან გავიგე მათემატიკა“ ეს ყველაფერს ნიშნავს ჩემთვის“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ურავლის საჯარო სკოლას დირექტორი სოფიო გელაშვილი პასუხობს
სასწავლო პროცესს მასწავლებელი მანუშაკ კიურეღიანი ხელმძღვანელობდა