მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კოპენჰაგენის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კვლევა ჩაატარეს, რომლის შედეგებით ირკვევა, რომ სტუდენტები, რომლებიც ონლაინ სწავლობენ, ლექციებზე უფრო აქტიურნი არიან, ვიდრე ის სტუდენტები, რომლებიც მათ ფიზიკურად ესწრებიან.
COVID-19-ის პანდემიის გამო ბევრი სასწავლო დაწესებულება ონლაინ-ფორმატზე გადავიდა. ლექტორებმა ლექციების ჩატარება Zoom-სა და სხვა რესურსებში დაიწყეს.
ამიტომ კოპენჰაგენის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა ლექციაზე ონლაინ და ოფლაინ მყოფი სტუდენტების ქცევის შედარება გადაწყვიტეს.
გაირკვა, რომ უფრო აქტიურნი და ლექციაში ჩართულნი აღმოჩნდნენ ისინი, ვინც ლექციას ონლაინ ისმენდნენ. კერძოდ, ისინი ლექტორებს უფრო მეტ კითხვას უსვამდნენ.
ამას მკვლევარები ხსნიან იმით, რომ ლექციის დროს სტუდენტებს, რომლებიც დისტანციურად სწავლობენ, „სულელური“ კითხვების გამო განკითხვის არ ეშინიათ.
კიდევ ერთი შესაძლო ახსნა, თუ რატომ იყვნენ ონლაინ-სტუდენტები უფრო აქტიურნი ჩატში, შესაძლოა იყოს ის, რომ ისინი სოციალურ ქსელებში ერთმანეთთან ურთიერთობას წერილობითი ფორმით მიეჩვივნენ.
წყარო: Phys.org
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის - როგორ უნდა მოიქცეთ თუ საგანმანათლებლო პროგრამაზე მითითებულია ერთი ან რამდენიმე უცხოური ენა?
„მოსწავლეების ნათქვამი - „თქვენთან გავიგე მათემატიკა“ ეს ყველაფერს ნიშნავს ჩემთვის“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ურავლის საჯარო სკოლას დირექტორი სოფიო გელაშვილი პასუხობს
სასწავლო პროცესს მასწავლებელი მანუშაკ კიურეღიანი ხელმძღვანელობდა