სიახლეები
ეტალონი

„ეტალონს“ მოსწავლეთა ცხოვრებაში განსაკუთრებული ადგილი უკავია“ - მარტვილის სკოლებში ინტელექტ-ჩემპიონატის I ეტაპი დასრულდა
20-10-2021
-
+


საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ მიზანს მოსწავლეებში განათლების ხელშეწყობა, მოტივაციის გაზრდა და წახალისება წარმოადგენს. ინტელექტუალური კონკურსი კორონავირუსის გამო დისტანციურ ფორმატში უკვე მეორე წელია ტარდება და მოსწავლეები თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევებსაც ივითარებან.

19 ოქტომბერს საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ დისტანციურ რეჟიმში მარტვილელი მოსწავლეებისთვის ჩატარდა. ინტელექტუალურ კონკურსში მარტვილის სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ. 

ინტელექტ-ჩემპიონატში მონაწილე ყველა მარტვილელი მოსწავლე „ეტალონისა“ და მარტვილის მუნიციპალიტეტის მერიისაგან სპეციალური ონლაინ სიგელით დაჯილდოვდა. ინტელექტუალური კონკურსი მარტვილის მუნიციპალიტეტის მერიის მხარდაჭერით იმართება. 

კონკურსის მნიშვნელობაზე მარტვილის მუნიციპალიტეტის  საჯარო სკოლების დირექტორები etaloni.ge-სთან საუბრობენ.

დოდო გაბისონია, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუხურჩის საჯარო სკოლის დირექტორი:

ახალგაზრდების განვითარებისთვის საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ ნამდვილად კარგი პროექტია. მივესალმები ბატონი გოჩა ტყეშელაშვილის ამ გადაწყვეტილებას, რომ ასეთი ძვირფასი პროექტი შექმნა. ჩემი სკოლა და მოსწავლეები კონკურსში ჩართულები არიან და წელსაც კიდევ ერთი მოსწავლე შემდეგ ეტაპზე წარმატებით გადავიდა. მოსწავლეებისთვის კონკურსში მონაწილეობა, რა თქმა უნდა, ძალიან მნიშვნელოვანია; ტესტები ისე კარგად არის შედგენილი, რომ მოსწავლეზე თავიდან ბოლომდეა სწორად მორგებული. ამ კონკურსის საშუალებით ბავშვები უფრო ვითარდებიან, იგებენ მეტ სიახლეს და ძვირფას ცოდნას იღებენ. მინდა „ეტალონს“ წარმატებები ვუსურვო. განათლებული მომავალი თაობა თუ გვინდა ეს პროექტი სულ უნდა იყოს.

ჯამბულ ცაგურია, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ გურძემის საჯარო სკოლის დირექტორი:

საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ ძალიან კარგი პროექტია. მინდა აღვნიშნო, რომ ჩვენი სკოლა კონკურსში ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს. სკოლის თითოეულ პედაგოგს, მოსწავლეს და სხვათაშორის მშობლებსაც „ეტალონი“ ძალიან მოსწონთ. წელსაც მივიღეთ მონაწილეობა, გადავედით მეორე ეტაპზე და ვიმედოვნებთ, კიდევ მივაღწევთ წარმატებას. „ეტალონის“ პროექტი მოსწავლეებზე ძალიან დადებითად მოქმედებს, რადგან დამოუკდიებლად აზროვნების უნარი უვითარდებათ, სწავლისადმი წყურვილი და გამარჯვების სურვილი უჩნდებათ. „ეტალონი“ ბავშვებს სტიმულს აძლევს, რომ ისწავლონ, იშრომონ მეტი და ცოდნა მიიღონ, რათა ასეთ კარგ პროექტებში წარმატებას მიაღწიონ.

მამუკა თვალაძე, აზა ადამიას სახელობის მარტვილის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი:

„ეტალონი“ დაკავშირებულია აზროვნებასთან და განათლებასთან, ამიტომ მე მისი დიდი გულშემატკვარი ვარ. განსაკუთრებით ახლა, როდესაც პანდემიის გამო კონტაქტები ფაქტიურად შეწყვეტილია და აქედან გამომდინარე, საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონს“ ჩემთვის განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს. „ეტალონს“ მოსწავლეთა ცხოვრებაში განსაკუთრებული ადგილი უკავია, რადგან ჩემპიონატი ავითარებს მათ გონებრივ პოტენციალს და ახალ, საჭირო ინფორმაციას იღებენ.

მოგელი ახალაია, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ დოშაყეს საჯარო სკოლის დირექტორი:

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონით“ პირადად მე ძალიან კმაყოფილი ვარ და მინდა ვთქვა, რომ ჩემი სკოლის მოსწავლეებიც ასეთივე განწყობით არიან; კონკურსში ყოველთვის აქტიურად და ინტერესით ერთვებიან. „ეტალონი“ მოსწავლეების გონებრივ პოტენციალს ავითარებს და მათი განათლებისთვის კონკურსში მონაწილეობა ნამდვილად მნიშვნელოვანია.

ალექსანდრე კვესელავა, მარტვილის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი:

საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ყოველთვის ვმონაწილეობთ და შედეგებით კმაყოფილები ვართ. ვიცი ეს კონკურსი როგორც ტარდება და პროცესი პირადად ჩემთვის მისაბაძია. საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ მოსწავლეებისთვის უმნიშვნელოვანესი პროექტია. ბავშვებს გარდა მოტივაციისა შესაძლებლობას აძლევს, თავიანთი ცოდნა შეამოწმონ. მოსწავლეები სკოლაში მიღებულ ცოდნას ერთიანად უყრიან თავს და „ეტალონის“ საშუალებით უდიდეს გამოცდილებას იღებენ.

რომანოზ ქიქავა, მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვედა ნაგვაზაოს საჯარო სკოლის დირექტორი:

„ეტალონში“ მონაწილეობას ყოველ წელს ვიღებთ და წინა წლებში ფინალურ ეტაპზე გასული მოსწავლეებიც გვყავდა. არც წლევანდელი წელია გამონაკლისი და იმედი გვაქვს, მეორე ეტაპზე გადასული მოსწავლე სკოლის სასახელოდ წარმატებას კვლავ მიაღწევს. „ეტალონი“ მოსწავლეთა განვითარებას და ინტელექტის ამაღლებას უწყობს ხელს, რაც მათი მომავლისთვის უმნიშვნელოვანესია. ის ფაქტი, რომ ეპიდვითარებიდან გამომდინარე კონკურსი დისტანციურად გრძელდება ძალიან კარგია, რადგან ბავშვების ჯანმრთელობის უსაფრთხოებაც დაცულია და შექმნილი ვითარების მიუხედავად კონკურსი კვლავ აქტიურად მიმდინარეობს.

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს 

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება