მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
კოვიდპანდემიის გამო სკოლებში სწავლა რეგულაციების დაცვით მიმდინარეობს. შეზღუდვებმა გარკვეული სირთულეებიც წარმოშვა. ერთ-ერთი მთავარი პრობლემა მოსწავლეთა გაცდენებია, რომელიც ხშირად რეგულაციებიდან გამომდინარეობს და „იძულებითია“.
რეგულაციების თანახმად, მოსწავლე სკოლაში არ დაიშვება თუ მას საეჭვო სიმპტომები აქვს (ცხელება, ხველა, სურდო ...). ასევე ეკრძალება სკოლაში მისვლა იმ ბავშვს, რომლის ოჯახის წევრიც ავადაა, მაგალითად სიცხე აქვს, სურდო ან ხველა. ქვეყანაში, კორონავირუსის გარდა, სეზონური ვირუსებიც გავრცელდა, რის გამოც ხშირია მოსწავლეების ან მათი ოჯახის წევრების ავადობა. ეს ყოველივე კი მოსწავლეთა გაცდენების მიზეზი ხდება.
ეპატიებათ თუ არა მოსწავლეებს რეგულაციების გამო დაწერილი „არები“ სემესტრის ბოლოს? - აღნიშნულ კითხვაზე განათლების სამინისტრო შემდეგ განმარტებას აკეთებს:
„იზოლაციის გამო დაწერილი არები საპატიო იქნება თუ არა ოფიციალური ბრძანება არ არსებობს, თუმცა დეტალების გასარკვევად რესურსცენტრს მიმართეთ. რესურსცენტრი მოგცემთ რეკომენდაციას იზოლაციის გამო დაწერილი არების თაობაზე”.
მასწავლებლები ამბობენ, რომ უსამართლობაა, მოსწავლეს, რომელსაც პასუხისმგებლობა აქვს და არ დამალავს ოჯახის წევრის ავადმყოფობას, პრობლემები შეექმნას. პედაგოგები ასევე ინიციატივით გამოდიან, კოვიდპანდემიის პერიოდში მოსწავლეებს რეგულაციის გათვალისწინების გამო დაწერილი „არები“ ეპატიოთ.
შეგახსენებთ, რომ მიხეილ ჩხენკელის ბრძანებით, 2021 წლის 8 აპრილიდან ზედიზედ 45 დღის განმავლობაში სკოლის გაცდენა მოსწავლისთვის სტატუსის შეჩერების მიზეზი ხდება.
იხილეთ: მოსწავლეს სტატუსი 90-ის ნაცვლად, ზედიზედ 45 დღის გაცდენის შემდეგ უჩერდება - ცვლილება ძალაშია
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
მოსწავლეებმა სტუმარს მათთვის საინტერესო თემებზე კითხვები დაუსვეს და ამომწურავი პასუხები მიიღეს
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს