„პედაგოგებს სჭირდებათ გამხნევება, დაფასება და გვერდით დგომა“- იზოლდა ფხაკაძე, გეგუთის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი
22-10-2021
დაკოპირებულია
-
+
რა სურს მოსწავლეს, რას ნიშნავს მისთვის პასუხისმგებლობა, რას ისურვებდა 10 წლის შემდეგ, ამ და სხვა საინტერესო საკითხებთან დაკავშირებით, თავის აზრს წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ გეგუთის N2 საჯარო სკოლის დირექტორი იზოლდა ფხაკაძე გვიზიარებს.
- სკოლაში იგრძნობა. . .
- მასწავლებელთა ერთსულოვნება, გუნდურობა, დასახული ამოცანების შესასრულებლად. დიდი სიფრთხილე და პასუხისმგებლობაა კოვიდ-19 დაკავშირებით.
- მოსწავლეს სურს. . .
- გაკვეთილები საკლასო ოთახებში.
- კოვიდ-სიტუაციაში ყველაზე რთულია. . .
- კოლეგებთან და მოსწავლეებთან დისტანციის დაცვა, მაგრამ მიუხედავად ამ სირთულისა, ვახერხებთ ყველა რეგულაციის დაცვას.
- პასუხისმგებლობა ნიშნავს. . .
- სკოლაში ერთსულოვნებას. ერთმანეთის მხარში დგომას და ხარისხიანი განათლების მიცემას მოსწავლეებისათვის.
- 10 წლის შემდეგ ვისურვებდი. . .
- რეაბილიტირებულ სკოლის შენობას, აღჭურვილს თანამედროვე ტექნოლოგიებით და მოსწავლეთა მაღალ კონტიგენტს.
- პედაგოგებს სჭირდებათ. . .
- გამხნევება, დაფასება და გვერდით დგომა საზოგადოების მხრიდან, იმიტომ რომ პანდემიის გამო იმყოფებიან ძალიან რთულ სიუაციაში და საკუთარ სიცოცხლეს იგდებენ საფრთხეში და არიან გმირები.
- სასკოლო საგნებს დავამატებდი. . .
- არაფერს ახალ საგანს არ დავამატებდი, არ მოვახდენდი ისტორიის საათების შეკვეცას მე-8 და მე-9 კლასებში, პირიქით გავზრდიდი საქართველოს ისტორიის საათებს.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“