„სასკოლო საგნებს შრომის გაკვეთილებს დავამატებდი, რათა მოსწავლე მის ფასს ბავშვობიდანვე ეზიაროს“-თბილისის N152 სკოლის დირექტორი თამარ გურაშვილი
22-10-2021
დაკოპირებულია
-
+
მისი აზრით, რა სჭირდებათ პედაგოგებს, რას ნიშნავს პასუხისმგებლობა და რა არის ყველაზე რთული კოვიდ-სიტუაციაში ? - ამ და სხვა საინტერესო საკითხებთან დაკავშირებით etaloni.ge-სთან ბლიც-ინტერვიუში თბილისის N152 საჯარო სკოლის დირექტორი თამარ გურაშვილი საუბრობს.
- სკოლაში იგრძნობა. . .
- მშვიდი ატმოსფერო, მონატრება, ზრუნვა, სიყვარული.
- მოსწავლეს სურს. . .
- პატივი სცენ მის აზრს, ღირსება და უფლება იყოს შეულახავი, გავუგოთ, მისი პრობლემა გავითავისოთ და სხვების შეუმჩნევლად დავეხმაროთ პრობლემის მოგვარებაში, ვიყოთ მისი მეგობარი და მესაიდუმლე.
- კოვიდ-სიტუაციაში ყველაზე რთულია. . .
- შეზღუდულ დროში მასწავლებელმა შეძლოს სრულყოფილად განახორციელოს ყველა აქტივობა.
- პასუხისმგებლობა ნიშნავს. . .
- დაკისრებულო მოვალეობის პირნათლად შესრულებას.
- 10 წლის შემდეგ ვისურვებდი. . .
- როგორც ჩემს ქვეყანაში, ასევე მთელს მსოფლიოში იყოს მშვიდობა, ჯანმრთელობა, ვხედავდე ადამიანებს მხიარულებსა და ხალისიანებს. სკოლაში იყოს კომფორტული სასწავლო გარემო, ყველგან იგრძნობოდეს მასწავლებლისა და მოსწავლის ხალისიანი სასწავლო განწყობა.
- პედაგოგებს სჭირდებათ. . .
- დაფასება, სითბო, სიყვარული, თანადგომა.
- სასკოლო საგნებს დავამატებდი. . .
- ისეთ საგანს, რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს საკუთარი პიროვნების შეცნობაში, ვინ არის დღეს და როგორი შეიძლება იყოს ხვალ, რას ითხოვს მისგან საზოგადოება, შეასწავლის ადამიანების პატივისცემასა და სიყვარულს, გაჭირვებულის დახმარებას, დავამატებდი შრომის გაკვეთილებს, რათა მოსწავლე ბავშვობიდანვე ეზიაროს შრომის ფასს, პასუხისმგებლობას და დააფასოს სხვისი შრომაც.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“