„პასუხისმგებლობა ნიშნავს მუხლჩაუხრელ შრომას, მუდმივად სხვაზე ზრუნვას“- ფაქიზო ფანჩულიძე-კუჭავა, წყალტუბოს N1 სკოლის დირექტორი
26-10-2021
დაკოპირებულია
-
+
რას ნიშნავს მისთვის პასუხისმგებლობა? რას ისურვებდა 10 წლის შემდეგ? და მისი აზრით რა სურს მოსწავლეს? - ამ და სხვა საინტერესო საკითხებთან დაკავშირებით, თავის აზრს ოტია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლის დირექტორი ფაქიზო ფანჩულიძე-კუჭავა გვიზიარებს.
- სკოლაში იგრძნობა...
- უსაფრთხო, პოზიტიური, მშვიდი, სუფთა გარემო. უამრავი პირველკლასელის ცნობისმოყვარე თვალი, საბაზო საფეხურის მოსწავლეთა მრავალფეროვანი პროექტების განხორციელებისათვის მუდმივი მზაობა, საშუალო საფეხურის მოსწავლეთა მიერ კარგად გააზრებული პირველსკოლელობა. ერთმანეთის სიყვარულით, პატივისცემითა და ურთიერთთანამშრომლობით გაჯერებული გარემო.
- მოსწავლეს სურს...
- პრეპანდემიური აქტიური სასკოლო ცხოვრების აღდგენა, მათი ინტერესების გათვალისწინებით მრავალფეროვანი ღონისძიებების და აქტივობების განხორციელება.
- კოვიდ-სიტუაციაში ყველაზე რთულია...
- მუდმივად პრევენციული ზომების დაცვა, პირბადის ტარება, ერთმანეთთან ურთიერთობები დისტანციის დაცვით.
- პასუხისმგებლობა ნიშნავს...
- მუხლჩაუხრელ შრომას, მუდმივად სხვაზე ზრუნვას, განვითარებისაკენ დაუოკებელ სწრაფვას, საქმის სიყვარულს, მოვალეობების რაფინირებულად გააზრებას. როგორც დიდი ტატო იტყოდა: „არც კაცი ვარგა რომ ცოცხალი მკვდარსა ემსგავსოს, იყოს სოფელში და სოფლისთვის არა იზრუნოს."
- 10 წლის შემდეგ ვისურვებდი...
- მშვიდ, პანდემიის გარეშე ცხოვრებას, უახლესი ინფრასტრუქტურით განახლებულ სკოლას: საცურაო ავზით, ღია სპორტული მოედნით, სკოლის წინ ავტომანქანების მოწესრიგებულ სადგომს. სკოლისათვის მესამე კორპუსის დამატებას გათვლილს 2000-მდე მოსწავლეზე. ჩვენს მწვანე ქალაქში გამოცოცხლებულ ცხოვრებას.
- პედაგოგებს სჭირდებათ...
- ამ პანდემიური მდგომარეობით გამოწვეული დაძაბულობის მოხსნა, სიმშვიდე, აღიარება-დაფასება, ანაზღაურების კვლავ გაზრდა, კომპიუტერული ტექნიკით აღჭურვა.
- სასკოლო საგნებს დავამატებდი...
- ბავშვების ინტერესების გათვალისწინებით მაპროფილებელი საგნების გაღრმავებულად სწავლებას, მეტყველებისა და ეთიკის გაკვეთილებს.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“