„ეტალონი“ სკოლებში ცოდნის პოპულარიზაციას უწყობს ხელს“- გურჯაანის სკოლებში ინტელექტ-ჩემპიონატის I ეტაპი დასრულდა
28-10-2021
დაკოპირებულია
-
+
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ მიზანია მოსწავლეებში განათლების ხელშეწყობა, მოტივაციის გაზრდა და წახალისება. ინტელექტუალური კონკურსი კორონავირუსის გამო დისტანციურ ფორმატში უკვე მეორე წელია ტარდება და მისი დახმარებით მოსწავლეები თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევებსაც ივითარებან.
26 ოქტომბერს საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ დისტანციურ რეჟიმში გურჯაანელი მოსწავლეებისთვის ჩატარდა. ინტელექტუალურ კონკურსში გურჯაანის სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები ჩაერთნენ.
კონკურსის მნიშვნელობაზე გურჯაანის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების დირექტორები etaloni.ge-სთან საუბრობენ.
მაია ზაკალაშვილი, სოსო ღვინიაშვილის სახელობის გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზემო კაჭრეთის საჯარო სკოლის დირექტორი:
მე, როგორც დირექტორი ვფიქრობ, საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ ძალიან წარმატებული პროექტია. ეს ისეთი კონკურსია, რომელიც საქართველოს მასშტაბით სკოლებში ცოდნის პოპულარიზაციას უწყობს ხელს. ინტელექტ-ჩემპიონატის საშუალებით ნიჭიერი მოსწავლეები ვლინდებიან და ეს დანარჩენი ბავშვებისთვის მოტივაციის წყარო ხდება. ტესტებში ყველა საგანია გაერთიანებული და სწორედ ეს ეხმარება მოსწავლეებს, თავისი ცოდნის რეალიზება მოახდინონ და საკუთარი ძალები მოსინჯონ. ჩვენი სკოლა „ეტალონთან“ უკვე ძალიან დიდი ხანია თანამშრომლობს და მოსწავლეები ყოველთვის აქტიურად, დიდი ხალისით ერთვებიან კონკურსში. წელსაც გვყავს წარმატებული მოსწავლეები, რომლებიც შემდეგ ეტაპზე გადავიდნენ.
მაია ღლიღვაშვილი, გურჯაანის მუნიციპალიტეტის კარდენახის საჯარო სკოლის დირექტორი:
საქართველოს ეროვნულ ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონში“ ჩემი სკოლის მოსწავლეები ყოველთვის აქტიურად არიან ჩართულები. ძალიან მომწონს „ეტალონი“ და ჩემს ბავშვობაში რომ ყოფილიყო, მონაწილეობას აუცილებლად მივიღებდი! „ეტალონის“ ჩემპიონატი ბავშვებს სააზროვნო და ლოგიკურ უნარებს უვითარებს, რაც მათი მომავალი განათლებისთვის უაღრესად მნიშვნელოვანია. წელს, ჩემი ბავშვებიდან სამმა მიიღო სიგელი და მათ ეს წარმატება სოციალური ქსელის მეშვეობით მივულოცე. სკოლაში, როდესაც დავბრუნდებით თითოეულ მათგანს ამ დიდ წარმატებას უკვე პირისპირ, სხვა ფორმით მივულოცავ.
მაია სიდამონიძე-გამყრელიძე, გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ მუკუზნის საჯარო სკოლის დირექტორი:
„ეტალონი“ მოსწავლეებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტია, განსაკუთრებით ამ პირობებში, როდესაც დისტანციურ სწავლებაზე ვართ და ბავშვები ყველანაირ აქტივობას არიან მოკლებულნი. წელს ჩვენი ერთი მე-11 კლასელი მოსწავლე, ნანა გოგიშვილი მეორე ეტაპზე წარმატებით გადავიდა. აუცილებლად მინდა აღვნიშნო, რომ ყველა მონაწილისთვის გადაცემული სიგელები მათთვის დამატებითი მოტივატორია. ძალიან კმაყოფილი ვიყავი და ეს წარმატება მათ სოციალური ქსელის საშუალებით მივულოცე. გარდა იმისა, რომ მოსწავლეები საკუთარ ინტელექტუალურ უნარებს ავლენენ „ეტალონის“ მხრიდან წამოსული უკუკავშირი მათთვის კიდევ ერთი წამახალისებელი ფაქტორია. მინდა „ეტალონს“ დიდი მადლობა გადავუხადო ამ ჩემპიონატისთვის.
ნინო ნონეშვილი, გურამ ჭილაშვილის სახელობის ქალაქ გურჯაანის N4 საჯარო სკოლის დირექტორი:
ის ფაქტი, რომ ასეთ რთულ ვითარებაში ბავშვებს აქვთ საშუალება კონკურსში მონაწილეობა მიიღონ ძალიან კარგია. „ეტალონი“ ბავშვებისთვის მუდამ დიდი ენთუზიაზმით ატარებს ინტელექტუალურ ჩემპიონატს და ამისთვის დიდი მადლობა. საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონის“ მეშვეობით ბავშვები სკოლის გარეთ აქტივობაში არიან ჩართულნი. ჩემი მოსწავლეები ყოველთვის დიდი შემართებით მონაწილეობენ და გამარჯვებული ბავშვებიც გვყავს. „ეტალონი“ მოსწავლეებს აძლევს საშუალებას საკუთარი ცოდნა გადაამოწმონ და კონკურსებში მონაწილეობის გამოცდილება მიიღონ. „ეტალონი“ მოსწავლის ცხოვრებასა და აკადემიურ უნარებზე დადებითად აისახება.
მანანა მჭედლიშვილი, გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჭანდარის საჯარო სკოლის დირექტორი:
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი „ეტალონი“ ბავშვის განვითარებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტია და ის ბავშვის უნარ-ჩვევებს სხვადასხვა კუთხით ავითარებს. მოსწავლეები საგანმანათლებლო ინფორმაციას იღებენ და საკუთარი ცოდნის გადამოწმების საშუალება ეძლევათ. „ეტალონის“ კონკურსში მონაწილეობა ბავშვს ლიდერობის უნარს უვითარებს და გამარჯვებისკენ სწრაფვა უფრო უღრმავდება. ამ პროექტში მოსწავლეების აქტიურობა ძალიან მნიშვნელოვანია, მათი ცოდნისათვის.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“