მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი გიორგი მაჩაბელი, ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი საქართველოს „მასწავლებელთა და სკოლის სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტის“ ფარგლებში მიმდინარე ტრენინგებს გაეცნო.
ტრენინგებს ამჟამად მე 7-12 კლასების ზუსტი და საბუნებისმეტყველო საგნების, გეოგრაფიისა და ინგლისურის ენის მოქმედი პედაგოგები გადიან. პროექტის განმახორციელებელია მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
პროექტის სამიზნე ჯგუფის გადამზადება ორ ნაკადად განხორციელდება. 2016-2017 სასწავლო წელს გრძელვადიანი გადამზადების კურსს 9000 მასწავლებელი დაიწყებს. მასწავლებელთა მეორე ნაკადი კურსს 2017-2018 სასწავლო წელს გაივლის. ამჟამად საქართველოს მასშტაბით პედაგოგთა 114 ჯგუფის ტრენინგები მიმდინარეობს, ხოლო გასულ კვირას უკვე გადამზადდა 116 ჯგუფი. მასწავლებლები პირველ ეტაპზე ზოგადპროფესიული უნარების კურსის პირველ მოდულში - „მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები“, სკოლის ბაზაზე დატრენინგდებიან. ტრენინგები შაბათ-კვირას სკოლებში ჩატარდება. პირველი ტრენინგ-მოდული 12 საკონტაქტო საათისგან შედგება და მაქსიმალურად დატვირთულია პრაქტიკული სამუშაოებით.
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების გრძელვადიანი კურსი, მთლიანობაში ზოგადპროფესიული უნარების სამი მოდულისა და საგნობრივი მეთოდიკის მოდულისგან შედგება. კურსი თითოეული ნაკადისთვის 9 თვეზეა გაწერილი და მოიცავს ტრენინგზე შეძენილი ცოდნისა და უნარების პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობის კომპონენტებს, მათ შორის, გამოცდილების გაზიარების მიზნით, რეგიონულ დონეზე მასწავლებელთა შეხვედრების ორგანიზებას.
კურსს სერტიფიცირებული ტრენერები უძღვებიან, რომლებიც მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიულიგანვითარების პროექტისა და ტრენერთა სკოლის ფარგლებში, ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი-საქართველოს კონსულტანტების მიერ შემუშავებული პროგრამით გადამზადდნენ.
პროექტი ხორციელდება ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის ფინანსური მხარდაჭერითა და განათლებისა დამეცნიერების სამინისტროსთან თანამშრომლობით.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე