მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2022 წლის ერთიანი ეროვნული გამოცდებისთვის საგანმანთლებლო პროგრამების სავარაუდო ჩამონათვალი ჩასაბარებელი ცნობილია, რომლის მიხედვითაც ზოგადი უნარების გამოცდის ჩაბარებას, ამ დროისთვის არც ერთი უნივერსიტეტი არ ითხოვს.
გასათვალისწინებელია, რომ „ნაეკმა“ მხოლოდ პროგრამების პირველადი სავარაუდო ჩამონათვალი (ჩასაბარებელი საგნების მიხედვით) გამოაქვეყნა, საბოლოო სია კი „აბიტურიენტის ცნობარში“ განთავსდება, რომელიც ერთიანი ეროვნული გამოცდების რეგისტრაციის დაწყებისთანავე გამოქვეყნდება.
როგორც პროგრამების ჩამონათვალში ვკითხულობთ, ზოგადი უნარების გამოცდა უნივერსიტეტების საგანამანათლებლო პროგრამებს ასარჩევი საგნების ჩამონათვალში მითითებული არ აქვთ - 2022 წლის აბიტურიენტებს ზოგადი უნარების გამოცდის ჩაბარება არ მოუწევთ და გამოდის, უნარების გამოცდა საბოლოოდ გაუქმდა?
კითხვაზე პასუხისა და მეტი ინფრომაციის მისაღებად Etaloni.ge „ნაეკს“ დაუკავშირდა სადაც კომენტარის გაკეთება საჭიროდ არ მიიჩნიეს, თუმცა განმარტება გააკეთეს:
„გვინდა განვმარტოთ, რომ ამ დოკუმენტებში მოცემულია საგანმანათლებლო დაწესებულებების მიერ გაკეთებული პირველადი არჩევანი. დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად უნდა დაუკავშირდეთ კონკრეტულ უმაღლეს სასწავლებელს“:
ცნობისთვის, ზოგადი უნარები, როგორც ჩასაბარელად სავალდებულო გამოცდა ერთიანი ეროვნული გამოცდებიდან 2019 წელს ამოიღებს. 2019 და 2020 წელს ზოგადი უნარების გამოცდა, მხოლოდ იმ აბიტურიენტებმა ჩააბარეს, ვინც ის საგანამანთლებლო პროგრამები მიუთითეს, რომელსაც ჩასაბარებელ საგანთა სიაში არჩევით საგნად უნარების გამოცდაც მითითებული ჰქონდა.
იხილეთ : რომელ პროგრამებზე გამოცხადებენ უმაღლესები აბიტურიენტების მიღებას
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
ბაღების თანამშრომელთა ჯანმრთელობის დაზღვევა ბიუჯეტშია გათვალისწინებული - რომელ მუნიციპალიტეტს ეხება ცვლილება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა