მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა მასწავლებლის თვითშეფასების განახლებული კითხვარი დაამტკიცა.
კითხვარის ელექტრონული ვერსიები მომზადებულია როგორც ქართულ, ისე რუსულ, სომხურ და აზერბაიჯანულ ენებზე.
კითხვარში ცვლილებები მასწავლებლებისა და განათლების ექსპერტების აზრის კვლევის შედეგად განხორციელდა.
აღნიშნული მოსაზრებების გათვალისწინებით შემცირდა კითხვარის მოცულობა, გამარტივდა და უფრო მოსახერხებელი გახდა მისი სტრუქტურა, ასევე შემცირდა შესაფასებელი დებულებებისა და თვითრეფლექსიების რაოდენობა, დაიხვეწა ინდიკატორები და შეფასების სქემა.
თვითშეფასების კითხვარის მიზანია, რომ მასწავლებელმა ადეკვატურად შეაფასოს თავისი საქმიანობა, გამოკვეთოს და გააანალიზოს საკუთარი ძლიერი და სუსტი მხარეები, რისი გათვალისწინებითაც მას შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღოს პროფესიული განვითარების სხვადასხვა ღონისძიებებში.
თვითშეფასების კითხვარი ხელმისაწვდომია ყველა დაინტერესებულ პირისთვის.
იგი განთავსებულია მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ვებ-გვერდზე: TPDC.GOV.GE - სქემის განყოფილებაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ღონისძიებას უამრავი სტუმარი ესწრებოდა
16 დეკემბერს კი, მე-8 კლასის მოსწავლეებმა ინგლისური ენის მასწავლებლის სოფიო ალფაიძის ორგანიზებით ჩაატარეს ინგლისურენოვანი ღონისძიება
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა