„სკოლაში სასწავლო პროცესი დაწყების დღიდან დასწრებითია, კოვიდთან თანაცხოვრებით ვმუშაობთ“-ცეცხლაურის N1 სკოლის დირექტორი ლადო ხოზრევანიძე
10-11-2021
დაკოპირებულია
-
+
როგორ მიმდინარეობს სასწავლო პროცესი, რას ფიქრობს კომპლექსური დავალებების შესახებ და სხვა საინტერესო საკითხებთან დაკავშირებით etaloni.ge-სთან ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცეცხლაურის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი ლადო ხოზრევანიძე საუბრობს.
- როგორ მიმდინარეობს თქვენ სკოლაში სასწავლო პროცესი ? ამ ეტაპისთვის სწავლების რომელ ფორმაზე ხართ (დასწრებითი, დისტანციური თუ ჰიბრიდული) ? როგორია მოსწავლეთა და მშობელთა განწყობა არსებული ეპიდვითარების გათვალისწინებით ?
- სასწავლო პროცესი დაწყების დღიდან დასწრებითია, კოვიდთან თანაცხოვრებით ვმუშაობთ.
- ხშირად აზრთა სხვადასხვაობაა კომპლექსური დავალებების საკითხზე. თქვენ რამდენად მოგწონთ დავალებების ეს ფორმატი ? მასწავლებლებს ? მშობლების დამოკიდებულება როგორია სწავლების მსგავსი მეთოდის მიმართ ?
- ყველა ახალი ყოველთვის სიძნელეში გადაიზრდება, თუმცა გარკვეული პედაგოგები გადიან ტრენინგს და სიძნელეც გადალახულია, მშობლები ნაკლებად ერთვებიან დამოკიდებულებაც ცალსახაა.
- პანდემიიდან გამომდინარე მიმდინარე სასწავლო წელს ძირითადად რა სახის აქტივობა-ღონისძიებებითაა თქვენი სკოლა დატვირთული ?
- გარკვეული კლასები დაიტვირთა ძირითადად ონლაინ ღონისძიებებით მათ შორის ახალი წლის ღონისძიება, საუკეთესო ნაძვის ხე და ორიგინალური მილოცვა.
- როგორც მშობლები აღნიშნავენ, არსებული სიტუაციის და მისგან გამომდინარე გაცდენებისა თუ სწავლების ფორმატის გათვალისწინებით მოსწავლეებს ხშირად ექმნებათ სასწავლო პროგრამის ათვისების სირთულე. რამდენად ემხრობით (ან აპირებთ) მსგავს შემთხვევებში სასწავლო დღედ გამოყენებული იქნას შაბათი დღე ?
- სწავლის ფორმატი მისაღებია რაცაა, მეშვიდე გაკვეთილი გარკვეულ დღეებში დამღლელია, შაბათი მით უმეტეს.
- როგორია თქვენ სკოლაში აცრილ მასწავლებელთა (სასკოლო საზოგადოების) პროცენტულობა და თუ ფლობთ ინფორმაციას მშობლების ვაქცინაციის მაჩვენებლის შესახებ ?
- ძირითადად ყველა პედაგოგი აცრილია; მშობელთა აცრილობა სოფელში ნაკლებია, ვფლობთ ინფორმაციას.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“