მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ელექტრონული ჟურნალის საბოლოო დამკვიდრების პარალელურად, პედაგოგები არაერთი გამოწვევის წინაშე აღმოჩნდნენ. ყოველდღიურად თავს ახალ-ახალი პრობლემები იჩენს - ხან სისტემა ითიშება სრულად, ხან შეფასებები და ჩანიშნული შემაჯამებლები ქრება... ბოლო პერიოდში კი საიტი ყოველ დღე, 21:00 საათზე განახლებას აკეთებს დილამდე... შესაბამისად, პედაგოგები საჭირო ინფორმაციის ელექტრონულად ასახვას ვერ ახერხებენ - დღე გაკვეთილები - საღამოს სისტემის განახლება და მონაცემების შეტანა იმდენად გვიანდება, ცვლილების ასახვისთვის მიცემულ 8-დღიან ვადაში სასკოლო საზოგადოების წარმომადგენლები ვერანაირად ვერ ეტევიან.
რატომ ითიშება ელჟურნალი ყოველ საღამოს? რა ხდება, როდესაც 8-დღიანი ვადა იწურება? როდის იქნება შესაძლებელი შეუვსებელი დღეების შევსება და საერთოდ მიეცემათ თუ არა ეს შანსი მასწავლებლებს? - აქტუალურ კითხვებს „ემისი“ პასუხობს:
„ელექტრონული ჟურნალი განახლების მიზნით ითიშება 21:00 საათიდან; 8 კალენდარული დღის განმავლობაში პედაგოგს აქვს საშუალება, შეიტანოს მონაცემები, გამონაკლისია მხოლოდ 21:00 საათიდან პერიოდი - როდესაც შეუძლებელია ელექტრონული ჟურნალით სარგებლობა. შეგიძლიათ, დანარჩენი 8 კალენდარული დღის განმავლობაში გამოიყენოთ დრო და შეიტანოთ მონაცემები. ჟურნალის განახლების დასრულება დამოკიდებულია მონაცემების რაოდენობაზე. შესაბამისად წინასწარ ჩართვის დრო განსაზღვრული არაა. რაც შეეხება მეორე საკითხს - თუ მასწავლებელმა ვერ შეიტანა 8 კალენდარული დღის განმავლობაში მონაცემები? - შეგიძლიათ, ისარგებლოთ მოთხოვნის ფუნქციით, რომელიც გაძლევთ საშუალებას, ვადაგასულ მოქმედებაზე გქონდეთ წვდომა.
ამასთან დაკავშირებით ჩატარებულია ვებინარი და შეგიძლიათ დეტალური ახსნა მოთხოვნის ფუნქციაზე იხილოთ ვებინარის ჩანაწერში“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ეროვნული გამოცდების ტესტის ფორმატთან დაკავშირებით ინფორმაცია NAEC-მა გაავრცელა
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
მოსწავლეებმა სტუმარს მათთვის საინტერესო თემებზე კითხვები დაუსვეს და ამომწურავი პასუხები მიიღეს
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს