მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სკოლის ხელმძღვანელებმა, წლების წინ, დირექტორების გამოცდა ჩააბარეს. მათ საგამოცდო ტესტების სწორად დასაწერად შესაბამისი კანონების ცოდნა მოეთხოვებოდათ, ტესტი ასევე მოითხოვდა თეორიულ ცოდნას მოსწავლეებთან, მასწავლებლებთან და სკოლის პერსონალთან ურთიერთობაში.
საინტერესოა, გარდა პროფესიული გამოცდისა, შეუძლია თუ არა დირექტორს მასწავლებლის კომპეტენციის დასადასტურებელ გამოცდაზე გასვლა?
დირექტორს, რომელსაც თავისი განათლება, ამავე დროს, პედაგოგობის უფლებასაც ანიჭებს, შეუძლია, გავიდეს მასწავლებლის გამოცდაზე და კომპეტენცია დაადასტუროს. მას დირექტორობის პარალელურად გაკვეთილების ჩატარების უფლებაც აქვს, ხელფასს კი ორივე მიმართულებით მიიღებს - როგორც დირექტორი და როგორც მასწავლებელი.
დაერიცხება თუ არა დირექტორს მასწავლებლის სტატუსის მოპოვების შემდეგ დანამატი?
კანონის მიხედვით, სკოლის დირექციისა და ადმინისტრაციის თანამშრომლებს უფლება აქვთ, ჩაატარონ გაკვეთილები არაუმეტეს 10 საათისა, რა თქმა უნდა, ეს წესი ვრცელდება თავად დირექტორზეც. 10 საათის ჩატარება სტატუსის სრულად დასარიცხად საკმარისი არაა, იმისთვის რომ პედაგოგს/დირექტორს სტატუსის შესაბამისი დანამატი დაერიცხოს, საჭიროა სრული დატვირთვა. სრული დატვირთვა კი დაწყებითი კლასის მასწავლებლებისთვის მინიმუმ 13 საათია, სხვა საგნის პედაგოგებისთვის კი - 15. აქედან გამომდინარე, დირექტორები, რომლებიც მასწავლებლის სტატუსს მოიპოვებენ, კანონით დადგენილი შეზღუდვის გამო, სრულ დანამატს მაინც ვერ მიიღებენ, რადგან, როგორც აღვნიშნეთ, მათ მხოლოდ 10 საათის ჩატარების უფლება ექნებათ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა