სიახლეები
ინტერვიუ, ეტალონი

„ჩვენ სრული უფლება გვაქვს, საზოგადოებრივ მაუწყებელს „ეტალონის“ სატელევიზიო სივრცეში დაბრუნება მოვთხოვოთ!“
12-02-2018
-
+


2 თებერვალს კასპს საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის შემოქმედებითი გუნდი „ეტალონის“ ავტორთან და წამყვანთან, გოჩა ტყეშელაშვილთან, ერთად ეწვია.

„კასპის ეტალონი მოსწავლის“ გამოსავლენი ღონისძიება კასპის კულტურის სახლში ჩატარდა.

ღონისძიებაზე სიტყვით გამომსვლელთა შორის „ეტალონის“ აქტიური მხარდამჭერი და პროექტის სატელევიზიო სივრცეში დაბრუნების ინიციატორი ლიანა მენაბდიშვილიც იყო.  

ლიანა მენაბდიშვილი კულტურულ-საგანმანათლებლო მუშაობის ორგანიზატორი-მეთოდისტი, მასობრივი ღონისძიებების რეჟისორი, კინომცოდნე და ჟურნალისტია. ამჟამად კასპის მუნიციპალიტეტის ბიბლიოთეკების გაერთიანების მთავარი სპეციალისტია და კასპში მოსწავლე - ახალგაზრდობის სახლში თეატრალური წრე აქვს შექმნილი. 

როგორც ლიანა მენაბდიშვილი Etaloni.ge-თან საუბრისას აღნიშნავს „ეტალონს“ ეთერში გასვლის დღიდან გულშემატკივრობს: 

„ეტალონს“ ვგულშემატკივრობ ეთერში გასვლის დღიდან. ზოგადად, ძალიან მიყვარს ინტელექტუალურ - შემეცნებითი გადაცემები და ქართულ ტელესივრცეში სხვა გადაცემებს დიდად არ ვწყალობ. ჩემდა სამწუხაროდ, საქართველოს საეთერო სივრციდან „გაქრა“ ინტელექტუალური გადაცემები და დაგვრჩა არაფრისმომცემი ტოქ - შოუები. ჩვენ, საქართველოს მოქალაქეებს, რომელთა „საჯანაბო ქისიდანაც“ ფინანსდება საქართველოს საზოგადოებრივი ტელევიზია, სრული უფლება გვაქვს, მოვთხოვოთ არხის ხელმძღვანებლობას აღადგინონ პროექტი „ეტალონი“ ცისფერ ეკრანზე და დაუთმოს ამ პროექტს ჩვენთვის სასურველი საეთერო დრო! იმედი მაქვს ბატონი ვასილ მაღლაფერიძის გონიერების და არხის საზოგადოებრივი საბჭოსაგან კეთილი ნების გამოვლინების - ყურად იღებენ ამ ინიციატივას, თუ მომთხოვთა რიცხოვნებას გავზრდით. რადგან „ეტალონი“ თავის დღევანდელი ფორმატით მოიცავს საქართველოს ყველა რეგიონსა და ქალაქს, თქვენ შესძლებთ ამ ინიციატივის მიტანას მოსახლეობის ფართო ფენებამდე და ჩვენ გავხდებით მრავალნი!“

მისი თქმით, „ეტალონი“ მოსწავლეებისთვის ერთგვარი გამოცდაა ცოდნის გადამოწმებისთვის: 
„ეტალონში“ მოსწავლეთა ჩართულობა გახლავთ ერთგარი გამოცდა მიღებული ცოდნის გადამოწმებისათვის. აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ ამ პროექტში გამოვლენილი ღრმა და საფუძვლიანი ცოდნა, რომელიც ხდება უეჭველი გამარჯვების საფუძველი, პროექტის მესვეურთა მიერ წახალისებულია ისეთი მნიშვნელოვანი ჯილდოთი, რომელიც სასურველია ნებისმიერი უფროსი ადამიანისათვისაც. ჯილდოს რაოდენობა იძლევა მყარ საფუძველს, რომ „ეტალონში“ გამარჯვებული საჯარო სკოლის მოსწავლე უზრუნველყოფს საკუთარ შემდგომ განათლებას ნებისმიერ უმაღლეს სასწავლებელში, რაც დიდ სტიმულს აძლევს ამ პროექტში მონაწილე მოსწავლეებსა და მათ მშობლებს.“

ინტელექტ-შეჯიბრის აქტიური გულშემატკივარი მოსწავლეების „ეტალონში“ ჩართვის აუცილებლობაზეც ამახვილებს ყურადღებას: „ეტალონი“ იმითაცაა საინტერესო ჩემთვის, რომ ინტელექტ-ჩემპიონატში კითხვები მოიცავენ ნებისმიერ სასკოლო დისციპლინას. მშობელთა და მოსწავლეთა ინტერესის სფეროს წარმოადგენენ მხოლოდ ის დისციპლინები, რომლებზეც აპელირებენ ეროვნული გამოცდების მოთხოვნილებების გადასალახად და ბევრი სასკოლო დისციპლინა გადაიქცა მეათეხარისხოვან და არასასურველ მეცნიერებად. ამიტომაც „ეტალონში“ ჩართვა აუცილებელია თითოეული მოსწავლისთვის.“

„ეტალონის“ შემოქმედებით ჯგუფსა და გოჩა ტყეშელაშვილს ლიანა მენაბდიშვილი ჩვეულ ოპტიმიზმსა და ბრძოლისუნარიანობას უსურვებს:

„ეტალონის“ შემოქმედებით ჯგუფსა და ბატონ გოჩას ვუსურვებ ჩვეულ ოპტიმიზმსა და ბრძოლისუნარიანობას, რომ შევინარჩუნოთ პროექტი და მივაღწიოთ მის აღდგენას სატელევიზიო სივრცეში.“

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

რა ცვლილებები შეეხება ადგილობრივ სკოლამდელ დაწესებულებებს ცნობილია

ცნობილია, რომელი უმაღლესის ავტორიზაციის ხელახალი განხილვა იქნება 27 დეკემბერს 

მედიაწიგნიერება სასკოლო განათლებაში

ქუთაისის საერთაშორისო უნივერსიტეტსა (KIU) და მიუნხენის ტექნიკურ უნივერსიტეტს (TUM) შორის თანამშრომლობა ღრმავდება

თბილისის საბავშვო ბაღებში ზამთრის არდადეგები 27 დეკემბრიდან დაიწყება

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

სტუდიაში ბავშვები სწავლობენ ასაკზე მორგებულ საესტრადო და ხალხურ სიმღერებს

ღონისძიებას პედაგოგი ნონა ნონიაშვილი ხელმძღვანელობდა

ოსწავლეებმა დიდი ინტერესი გამოიჩინეს და ყურადღებით მოუსმინეს პრეზენტაციას

ამჯერად, გიმნაზიის III კლასის მოსწავლეებმა (დამრიგებელი ქეთევან გაგოშიძე) სკოლაში წარადგინეს ღონისძიება - „ტყის საშობაო ზღაპარი“ 

აქტივობაში ისინი დიდი ენთუზიაზმით მონაწილეობდნენ

საინტერესო

დღეს, განვიხილავთ იდეებს, რომლებიც მოსწავლეებს სიამოვნებას მიანიჭებს და ბუნებასაც დაიცავს 

ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა -   ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა

ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული... 

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

სიახლეები
საზოგადოება