აუცილებელია თუ არა, უფროსმა მასწავლებელმა სტატუსის შესანარჩუნებლად, დამატებითი საქმიანობიდან ოთხივე მიმართულებით განახორციელოს აქტივობა?
09-02-2018
დაკოპირებულია
-
+
უფროსი მასწავლებელი სტატუსის შესანარჩუნებლად ვალდებულია ყოველი სამი წლის განმავლობაში დააგროვოს 13 კრედიტქულა.
4 კრედიტქულა უფროსმა მასწავლებელმა უნდა დააგროვოს მასწავლებლის შეფასების ჯგუფის მიერ უფროსი მასწავლებლის ჩატარებული გაკვეთილის შეფასებით (თითოეული საგაკვეთილო დაკვირვება – 2 კრედიტქულა), დანარჩენი კრედიტქულები კი უნდა დააგროვოს დამატებითი საქმიანობებით/აქტივობებით (იხ.ცხრილი N3) და/ან წამყვანი მასწავლებლის სტატუსის მისანიჭებლად სავალდებულო აქტივობებით. უფროსი და წამყვანი მასწავლებლები დამატებით კრედიტქულებს აგროვებენ სასწავლო პროცესთან დაკავშირებული მრავალფეროვანი აქტივობებით, რომლებიც გამომდინარეობს როგორც მოსწავლეთა, ასევე საკუთარი, კოლეგების და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებებიდან. მათ კრედიტქულების დაგროვება ოთხი მიმართულებით შეუძლიათ:
1. პროფესიული განვითარება
2. სასწავლო პროცესის გაუმჯობესება
3. კლასგარეშე და სოციალური საქმიანობა
4. პროფესიული თანამშრომლობა როგორც მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში Etaloni.ge-ს განუცხადეს, ამ ოთხი მიმართულებიდან რომელს აირჩევს მასწავლებელი, შეზღუდული არ არის: „უფროსი მასწავლებელი სტატუსის შესანარჩუნებლად დამატებითი აქტივობებიდან 9 კრედიტქულას აგროვებს. სულ ოთხი მიმართულებაა, რომელს აირჩევს მასწავლებელი, მას სრული თავისუფლება აქვს. სავალდებულო არ არის ოთხივე მიმართულებით ჰქონდეს აქტივობები შესრულებული, შეიძლება 1 ან 2 მიმართულებით ჰქონდეს აქტივობები განხორციელებული და ასე ჰქონდეს საჭირო კრედიტები დაგროვებული“ - აღნიშნეს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში.
ცხრილი N3 უფროსი და წამყვანი მასწავლებლის დამატებითი საქმიანობების/აქტივბების ჩამონათვალი, რომელიც მას კრედიტქულების დაგროვებაში დაეხმარება