სიახლეები
სკოლები

ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლის წარჩინებული კურსდამთავრებულები ოქროსა და ვერცხლის მედლებით დაჯილდოვდნენ
18-11-2021
-
+


ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლის 2019 და 2020 წლის კურსდამთავრებულებმა კუთვნილი ოქროსა და ვერცხლის მედლები მიიღეს. 

სკოლა ამაყობს კურსდამთავრებულთა მიღწევებით და უამრავ წარმატებას უსურვებს.

2019 წლის მედალოსნები არიან: ალექსანდრე რუსაძე, მარიამ მამალაძე, ნინო კობახიძე, მარიამ ლოლაძე, მაია ტრიპათჰი, ნიკოლოზ ფილაური, ლუკა ფირცხალავა, ნიკა ღვინიაშვილი, სალომე მანთაშაშვილი, მარიამი რიგვავა, თემურ ბარქაია, მარიამ ვაჭარაძე, ნანა დავითაშვილი, ნათია კობახიძე, მარიამ ალავიძე, მარიტა შავდია და ანა რეხვიაშვილი.

ხოლო, 2020 წლის მედალოსნები კი მარიამ გორდაძე, თამარ ბასიაშვილი, საბა საბეკია, ელენე გვალია, ლევან აბაშიძე, ანა ჯანელიძე, ილია ჩხეტია, დემეტრე ლოლაძე, დაჩი ზედგინიძე, ილია ოსიაშვილი, ნიცა კუპრაძე, ქეთევან კუზანოვი, ნინო ალიაშვილი, კახა კირეულიშვილი და კონსტანტინე ქერდიყოშვილი არიან.

„ქართულ-ამერიკული უმაღლესი სკოლა ულოცავს 2019 და 2020 წლების კურსდამთავრებულ მოსწავლეებს საქართველოს განათლების, მეცნირების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს მიერ ვერცხლისა და ოქროს მედლებით დაჯილდოებას!“,- წერს სკოლა.

შეგახსენებთ, რომ ოქროს მედალი სკოლის კურსდამთავრებულებს იმ შემთხვევაში გადაეცემათ, თუ მათი საშუალო საფეხურის საერთო ქულა იქნება 10 დამრგვალების გარეშე. მოსწავლე, რომლის საშუალო საფეხურის საერთო ქულა იქნება 9.8, ვერცხლის მედალს მოიპოვებს.

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ცვლილებები მასწავლებელთა სქემაში - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა

თბილისის ბაღების თანამშრომლებს ხელფასი 10 პროცენტით და კიდევ 125 ლარით გაეზრდებათ

400-მდე ახალი ვაკანსია საჯარო და კერძო სკოლებში - რომელი საგნის სპეციალისტებზეა მოთხოვნა

 ავტორიზაციის საბჭო 15 იანვარს ხუთი სკოლის მონიტორინგის შედეგს განიხილავს

რომელ საგნებს უნდა მიეთითოს გაუქმება ან წაშლა და რა თარიღით უნდა ასახოთ საგანი, რომელც II სემესტრიდან ისწავლება

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

 შრომის საჯარო სკოლაში შობა-ახალი წელი იზეიმეს


სკოლაში მოსწავლეთა მოტივაციასა და განწყობაზე დირექცია და პედაგოგები აქტიურად ზრუნავენ

როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ნაძვის ხე უნდა ყოფილიყო ნებისმიერი ნარჩენისგან, სადაც ბავშვებს უნდა გამოევლინათ შემოქმედებითი უნარები 

საინტერესო

საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება 

მასთან დაკავშირებით საინტერესო ლეგენდა არსებობს 

ერთ-ერთი დავალების შესასრულებლად, მთელი გუნდი გიგანტური სანტას ქუდის ქვეშ გადაადგილდება

სხვა მაგალითებს აქვთ მასწავლებლის მინაწერიც

სიახლეები
საზოგადოება