მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სტატუსიან მასწავლებლებს სავალდებულო ტრენინგები წელს პირველად ჩაუტარდათ, ნაწილი კი ტრენინგზე დარეგისტრირებულია, თუმცა ჯერ კიდევ ელოდება სასურველი ტრენინგის დაწყებას.
ტრენინგებზე დარეგისტრირებული პედაგოგების ნაწილმა კურსის გავლა დაიწყო, სასწავლო შეხვედრას რამდენჯერმე დაესწრო, თუმცა პირადი მიზეზების გამო ვერ დაასრულა. ჩაეთვალათ თუ არა მათ ტრენინგი გავლილად? რამდენი საათის გაცდენა ეპატიება მასწავლებელს და როგორ უნდა მოიქცეთ, თუ გარკვეული მიზეზების გამო ტრენინგზე დასწრებას ვეღარ ახერხებთ?
ტრენინგი რომ წარმატებით გავლილად ჩაგეთვალოთ, საჭიროა დაესწროთ სავალდებულო საათების 70%-ს და შეფასდეთ აქტივობათა 60%-ით, სხვა შემთხვევაში ტრენინგი გავლილად არ ჩაგეთვლებათ. მაგალითად, თუ უფროსის სტატუსი გაქვთ, თქვენთვის სავალდებულოა 20-საათიანი ტრენინგის გავლა, საიდანაც უფლება გაქვთ, მაქსიმუმ 6 საათი გააცდინოთ, 14 საათს კი უნდა დაესწროთ.
თუ ტრენინგზე დარეგისტრირებული ხართ და ყოველ შეხვედრას ვერ ესწრებით, დროულად ჩააყენეთ საქმის კურსში მასწავლებლის სახლი, შესაძლოა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრმა ხელი შეგიწყოთ და სხვა ჯგუფთან დასწრებისა და გაცდენილი საათების აღდგენის საშუალება მოგცეთ, წინააღმდეგ შემთხვევაში თავიდან მოგიწევთ რეგისტრაცია და სავალდებულო ტრენინგების გავლა.
შეგახსენებთ, რომ სტატუსიანი მასწავლებლები სავალდებულო ტრენინგებს ყოველ წელს გაივლიან და მათ სასწავლო კურსის არჩევანის საშუალება ექნებათ. პედაგოგებს შესაძლებლობა ექნებათ, კვალიფიკაცია აიმაღლონ როგორც საგნობრივი მიმართულებით, ასევე ინკლუზიური განათლებისა და პროფესიული უნარების კუთხით.
უფროსის სტატუსის მქონე პედაგოგები წელიწადში 20-საათიან, წამყვანები 12-საათიან, მენტორები კი 8-საათიან ტრენინგებს დაესწრებიან.
იხილეთ ასევე: როდის გაივლიან სავალდებულო ტრენინგებს სკოლაში ახლადდასაქმებული უფროსი მასწავლებლები - მასწავლებლის სახლის განმარტება
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
ბაღების თანამშრომელთა ჯანმრთელობის დაზღვევა ბიუჯეტშია გათვალისწინებული - რომელ მუნიციპალიტეტს ეხება ცვლილება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილი იყო მრავალფეროვანი აქტივობებით გაჯერებული
აქტივობებში ისინი დიდი მონდომებითა და ინტერესით იყვნენ ჩართულნი
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა