მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს ინიციატივითა და World Vision საქართველოს მხარდაჭერით თბილისის N200 საჯარო სკოლაში სენსორული ოთახი მოეწყო, რომელიც ინტელექტუალური და ფიზიკური განვითარების მრავლობითი დარღვევების მქონე მოსწავლეებს შეგრძნებების სტიმულაციის მეშვეობით სწავლის პროცესში დაეხმარება. ინფორმაციას ამის შესახებ განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო ავრცელებს.
მულტისენსორული სივრცე საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის პირველმა მოადგილემ ეკატერინე დგებუაძემ World Vision საქართველოს დირექტორ ეკატერინე გურგენაძესთან ერთად გახსნა.
სენსორული ოთახის მოწყობასთან ერთად World Vision საქართველოს თბილისის ურბანული პროგრამის ფარგლებში მასწავლებლების გადამზადების პროექტიც განხორციელდა, რომელიც მე-200 სკოლის 20 მასწავლებლისთვის 40-საათიანი სასწავლო კურსის ჩატარებას მოიცავდა. კურსი – „სენსორული ინტეგრაციის ელემენტების გამოყენება საგანმანათლებლო სივრცეში“ – გულისხმობდა მასწავლებელთა გადამზადებას, მულტისენსორულ ოთახში არსებული რესურსების გამოყენებით, მოსწავლეებისთვის შესაბამისი საგანმანათლებლო გარემოს შექმნის უზრუნველყოფის მიმართულებით.
ღონისძიების ფარგლებში ეკატერინე დგებუაძემ გადამზადებულ მასწავლებლებს შესაბამისი სერტიფიკატები გადასცა, მათ კურსის წარმატებით დასრულება პირადად მიულოცა და მოსწავლეთა განვითარებაში შეტანილი წვლილისთვის მადლობა გადაუხადა.
მულტისენსორული ოთახი წარმოადგენს მრავალფეროვანი აღჭურვილობის მქონე თერაპიულ სივრცეს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისთვის. ოთახში განთავსებული რესურსები მოზარდებს შესაძლებლობას მისცემს, შეხების, დანახვის, გემოს შეგრძნებისა თუ სხვა სენსორული სტიმულების მეშვეობით დაეუფლონ სხვადასხვა უნარებს, უკეთ ჩაერთონ სასწავლო პროცესში და გაიუმჯობესონ ყურადღების კონცენტრაცია. ამასთან, მოზარდებს მიეცემა საშუალება მარტივად ისწავლონ მიზეზშედეგობრივი კავშირები, რათა შეძლონ დასწავლილი ქმედებების ყოველდღიურ ცხოვრებაში გამოყენება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მთავრობის გადაწყვეტილებით ბავშვზე ზრუნვის 2025 წლის სახელმწიფო პროგრამა დამტკიცდა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„მადლობა ამ ლამაზი, ხალისიანი და სიყვარულით სავსე დღისთვისბედნიერი 2025 წელი! გილოცავთ!“, - ამ სიტყვებით დაგვირგვინდა პირველი სემესტრიც და 2024 წელიც