„პასუხისმგებლობა ნიშნავს იღებდე სწორ გადაწყვეტილებებს მოსწავლეებთან ურთიერთობისას“- ვალია ენდელაძე, ტყემლანის საჯარო სკოლის დირექტორი
30-11-2021
დაკოპირებულია
-
+
რას ნიშნავს მისთვის პასუხისმგებლობა? რას ისურვებდა 10 წლის შემდეგ? რა სურს მოსწავლეს? - ამ და სხვა საინტერესო საკითხებთან დაკავშირებით, თავის აზრს ახალციხის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტყემლანის საჯარო სკოლის დირექტორი ვალია ენდელაძე გვიზიარებს.
- სკოლაში იგრძნობა. . .
- უსაფრთხო სასწავლო გარემო. სასწავლო გარემოსა და სწორად შერჩეული რესურსების საშუალებით, მასწავლებლები აღუძრავენ მოსწავლეებს საგნებისადმი ინტერესს. საკლასო ოთხებში მოსწავლეებს ხვდებათ სისუფთავე, სითბო, კომპიუტერული ტექნოლოგიები, სასწავლო ავეჯი. კლასებში არსებობს ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობისათვის, დასვენებისა და თამაშისათვის საჭირო პირობები.
- მოსწავლეს სურს. . .
- საგნის სწავლებისას უფრო მეტი ყურადღება დაეთმოს გამჭოლი კომპეტენციების განვითარებას, რაც, მათი აზრით, ხელს შეუწყობს შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას. უფრო მეტად უნდა იყოს გამოყენებული სხვადასხვა სახის სასწავლო რესურსი, რაც დაეხმარება მათ განუვითაროს დაკვირვებისა და კვლევის უნარები და ესთეტიკური გემოვნება.
- კოვიდ-სიტუაციაში ყველაზე რთულია. . .
- დასვენების პროცესში დისტანციის დაცვა. მოსწავლეებს სურთ ერთად თამაში, ერთმანეთისათვის აზრებისა და შთაბეჭდილებების გაზიარება.
- უფრო ღირსეულად იყოს დაფასებული მასწავლებლის საქმიანობა, რაც ძალიან მნიშვნელოვანი იქნება მომავალი თაობის აღზრდის საქმეში. თაობისა, რომელიც ორიენტირებული იქნება იზრუნოს ქვეყნის ეკონომიკურ წინსვლაზე, დემოკრატიული საზოგადოების შექმნაზე, ეკოლოგიური პირობების აღმოფხვრაზე.
- პედაგოგებს სჭირდებათ. . .
- მეტი დამხმარე მეთოდი, სახელმძღვანელოები, საგნობრივი ტრენინგები.
- სასკოლო საგნებს დავამატებდი. . .
- ეკოლოგიის სწავლებას, რადგანაც კაცობრიობა ეკოლოგიური კატასტროფის ზღვარზეა.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“