სიახლეები
სიახლეები

მასწავლებლების საყურადღებოდ - ემისის განახლებული ინსტრუქცია
16-12-2021
-
+


განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა პედაგოგებს მორიგ ინსტრუქციას სთავაზობს. როგორ უნდა შეფასდეს მოსწავლე მაშინ, როცა ისინი ხშირად იცვლიან სწავლების ტიპს და შემაჯამებელი დავალებების/ შემაჯამებელი დავალებების აღდგენის შეფასების ასახვა ვერ ხდება შიდა ან გარე მობილობის დროს?!

ერთი სკოლის ფარგლებში მოსწავლის პარალელებში გადანაწილების (ე.წ. შიდა მობილობა) დროს შემაჯამებელი დავალების/ დავალების აღდგენის შეფასების ინსტრუცია დეტალურად:

1. იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლე გადადის ერთი პარალელიდან მეორე პარალელში (მათ შორის ონლაინ ჯგუფში ან პირიქით) და გადასვლამდე უკვე ჩატარებულ გაკვეთილზე, რომელზეც ჩანიშნული იყო შემაჯამებელი დავალება, დასწრებაში უფიქსირდება გაცდენა („არა“) და არ არის ჩანიშნული შემაჯამებელი დავალების აღდგენა, გასათვალისწინებელია შემდეგი:

ზოგადი განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა (eSchool) აძლევს შესაძლებლობას მოსწავლე გადავიდეს სხვა პარალელში;

მოსწავლეს აუცილებლად უნდა მიეცეს გაცდენილი შემაჯამებელი დავალების აღდგენის შესაძლებლობა, თუმცა ელექტრონულ ჟურნალში მისთვის აღდგენილი შემაჯამებელი დავალების შეფასების ასახვა ვერ განხორციელდება შემაჯამებელი დავალების აღდგენის ფუნქციით;

იმისათვის, რომ ელექტრონულ ჟურნალში აისახოს შემაჯამებელი დავალების აღდგენის შეფასება, მასწავლებელმა (რომელმაც ჩაატარა შემაჯამებელი დავალება), ელექტრონულ ჟურნალში უნდა მოითხოვოს ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების კორექტირება და შემაჯამებელი დავალების აღდგენის შეფასება ასახოს ჩატარებული შემაჯამებელი
დავალების გაკვეთილზე, ამასთან არ შეცვალოს დასწრების მაშვენებელი („არა“ არ გადააკეთოს „კით“);

საჭიროა ყველა ველის შევსება, გაგზავნის ღილაკის დაჭერის შემდეგ მასზე დათანხმება ამის შემდეგ სკოლის დირექტორმა/უფლებამოსილმა პირმა, უნდა დაადასტუროს მოთხოვნა. სტატუსის ცვლილებისა და მოთხოვნის დადასტურების შემდეგ, საჭიროა შესაბამისი კომენტარის დაწერა მისი შენახვა (ღილაკი- შენხვა). ამის შემდეგ მასწავლებელმა 24 საათში უნდა დაარედაქტიროს ჟურნალი. 

დირექტორის მოთხოვნის დადასტურების შემდეგ, მასწავლებელი გახსნის ჩანიშნულ შემაჯამებელ დავალებას და ე.წ. შიდა მობილობით გადასულ მოსწავლეზე დასწრების გვერდით დაწერს შეფასებას:

იმ შემთხვევაში, თუ მასწავლებელი, რომელმაც ჩაატარა შემაჯამებელი დავალება არ ასახავს შემაჯამებელი დავალების აღდგენის შეფასებას მე-3 პუნქტით გათვალისწინებული გზით, მოსწავლისათვის სემესტრული შეფასების დაანგარიშების/კალკულაციის დროს აღნიშნული შემაჯამებელი დავალება გათვალისწინებული იქნება შეფასებით 0.

2. იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლე გადადის ერთი პარალელიდან მეორე პარალელში (მათ შორის ონლაინ ჯგუფში ან პირიქით) და სხვა პარალელში გადასვლამდე უკვე ჩატარებულ გაკვეთილზე, რომელზეც ჩანიშნული იყო შემაჯამებელი დავალება, დასწრებაში უფიქსირდება გაცდენა („არა“), ამასთან უკვე ჩანიშნულია შემაჯამებელი დავალების აღდგენა, გასათვალისწინებელია შემდეგი:

ზოგადი განათლებისმართვის საინფორმაციო სისტემა (eSchool) ზღუდავს მოსწავლის სხვა პარალელში გადაყვანის შესაძლებლობას;

მოსწავლის სხვა პარალელში გადაყვანისათვის უნდა შეფასდეს აღნიშნულ შემაჯამებელ დავალებაში, ან მოსწავლეს ჯერ უნდა გაუუქმდეს შემაჯამებელი დავალების აღდგენა, რაც შესაძლებელია მოთხოვნების ფუნქციით;

3. მოთხოვნის გაგზავნა შესაძლებელია შემდეგი პუნქტების არჩევით: კლასი> საგანი> მოთხოვნის ტიპი ,,განვლილი დროით აღდგენის წაშლა“ > თარიღი > შესაბამისი კომენტარი და გაგზავნა

4. ამის შემდეგ დირექტორმა/ უფლებამოსილმა პირმა უნდა დაადასტუროს მასწავლებლის მოთხოვნა. გახსნას მოთხოვნა და სტატუსის ცვლილებაში მიუთითოს ,,დადასტურებული“. 

5. დადასტურებიდან 24 საათში მასწავლებელმა ელექტრონულ ჟურნალში უნდა წაშალოს შემაჯამებელი დავალების აღდგენა. კალენდარში გახსნას შემაჯამებელი დავალების აღდგენა და აირჩიოს წაშლის ღილაკი.

გასათვალისწინებელია, რომ:

შემაჯამებელი დავალების აღდგენის წაშლის შემდეგ, შემაჯამებელი დავალების აღდგენის ყველა შეფასება წაიშლება იმ
მოსწავლეებთან, რომლებთან ერთადაც აღნიშნულ მოსწავლეს ჩანიშნული ჰქონდა შემაჯამებელი დავალების აღდგენა.

იმ შემთხვევაში, თუ შემაჯამებელი დავალების აღდგენის თარიღი სხვადასხვაა ყველა მოსწავლესთან, შემაჯამებელი დავალების აღდგენის შეფასება სხვა მოსწავლეებთან არ წაიშლება.

იმ შემთხვევაში, თუ სხვადასხვა მოსწავლისათვის შემაჯამებელი დავალების აღდგენა ჩანიშნული იყო ერთსა და იმავე დროს, შესაბამისად წაიშალა შემაჯამებელი დავალების შეფასება, მასწავლებელმა თავიდან უნდა ჩანიშნოს შემაჯამებელი
დავალების აღდგენა მოსწავლეებთან (გარდა იმ მოსწავლისა, რომელმაც ისარგებლა ე.წ. შიდა მობილობით) და ასახოს მათი
შემაჯამებელი დავალების აღდგენის შეფასება.

იხილეთ მიმაგრებული ფაილი მეტი დეტალის სანახავად

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს 

სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ

გაკვეთილი უცხო ენის ოთხივე კომპონენტს - listening, speaking, reading and writing მოიცავდა

საინტერესო

ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული... 

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?

რატომ და როდიდან ვრთავთ ნაძვის ხეს საახალწლოდ?

ხელოვნური თოვლი და საახალწლო ვულკანი არის მარტივი, სახალისო და შემოქმედებითი ექსპერიმენტები

სიახლეები
საზოგადოება