წელს აცრის პასპორტი სანტა კლაუსსაც სჭირდება - 7 ყველაზე სასაცილო და ემოციური საახალწლო ვიდეორგოლი
17-12-2021
დაკოპირებულია
-
+
ყოველ წელს ზამთრის დღესასწაულების დამდეგს მსოფლიოს უმსხვილესი კომპანიები ერთმანეთს ყველაზე სასაცილო და ემოციური სარეკლამო ვიდეორგოლების შექმნაში ეჯიბრებიან. გთავაზობთ, ჩვენი შეხედულებით, წლის საუკეთესო ნამუშევრებს.
„ამ შობას, ვერაფერი შეგვაჩერებს/This Christmas, Nothing’s Stopping Us“ - ამ სახელწოდების ვიდეორგოლი გამოუშვა ბრიტანულმა ქსელმა - Tesco. მუსიკალურ ფონად ვიდეორგოლს Queen-ის კომპოზიცია გასდევს.
ვიდეო გვიყვება, რომ სანტა-კლაუსსაც სჭირდება ვაქცინაციის პასპორტი, რათა საჩუქრები მთელი მსოფლიოს ბავშვებს დაურიგოს. ვიდეორგოლმა ზოგიერთი მომხმარებელის კრიტიკა გამოიწვია. ისინი თვლიან, რომ საშობაო ვიდეორგოლში COVID-აცრის რეკლამის ადგილი არ არის.
BBDO-მ და Macy’s-ის მაღაზიების ქსელმა გამოუშვა მულტფილმი შველის შესახებ, რომელიც, სანტას მარხილში ჩაბმის სურვილით, ფრენას სწავლობს. ზღაპრის ბოლოს აღმოჩნდება, რომ ამ ისტორიას მამა საკუთარ ქალიშვილს თვითმფრინავში ჩასხდომის წინ უყვება.
ბრიტანული კომპანია John Lewis, სავარაუდოდ, ყველაზე ემოციური სადღესასწაულო ვიდეორგოლების შექმნის მოდის ფუძემდებელია. დღესაც, ბრიტანეთში საახალწლო სამზადისი John Lewis-ის რეკლამით იწყება. როგორც ყოველთვის, წელსაც, კომპანიის ორწუთიანი ფილმი სახელად -„Unexpected Guest/მოულოდნელი სტუმარი“, ჯადოსნურ ისტორიას გვიყვება.
ალბათ, ყველას გვიოცნებია უძირო ზღაპრულ ჩანთაზე საიდანაც სასურველ საჩუქრებს ამოვიღებთ, სწორედ ამ ოცნებას შეასხა ფრთა თავის რეკლამაში ბრიტანული მაღაზიებისა და აფთიაქების ქსელმა - Boots.
Disney-ის ბრიტანეთის ოფისი ყოველ წელს შობის წინ ემოციურ ანიმაციურ ვიდეორგოლს უშვებს. კომპანიამ არც წელს დასწყვიტა მაყურებელს გული და ახალი ჯადოსნური ანიმაცია შესთავაზა.
ხელნაკეთი ნივთების მაღაზიების ამერიკული ქსელი - Hobby Lobby თავის საზეიმო მისალოც ვიდეოში ზღაპრულ ისტორიას გვიყვება. წინასაშობაოდ პატარა მეოცნებე გოგონა ყოველ დღე თავის ალბომში რაღაც ახალ ხატავს, დილით კი „გაცოცხლებულ“ ფანტაზიებს სახლის ეზოში პოულობს. ირკვევა, რომ ამ ყველაფრის უკან მოსიყვარულე მშობლები დგანან. მართალია, ალბომში ნაპოვნი მორიგი სიუჟეტი რთული შესასრულებელი აღმოჩნდება.
სუპერმარკეტების ქსელი Sainsbury’s -ის ვიდეორგოლი კი გვახსენებს თუ როგორი შვების განცდა გვექნება, როდესაც, „ნორმალურ“ შობას შევხვდებით.