მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების სამინისტროს მიერ პრაქტიკოს მასწავლებლებთან დაკავშირებით მიღებულმა ბოლო გადაწყვეტილებამ, რომლის მიხედვითაც ზოგიერთ მასწავლებელს გამოცდის ჩაბარების გარეშე სტატუსი აუმაღლდება და შესაბამისად სისტემაში დარჩენას შეძლებს, საზოგადოების, მათ შორის მასწავლებლების მხრიდან არაერთგვაროვანი შეფასება გამოიწვია.
Etaloni.ge-მ აღნიშნულ საკითხზე საჯარო სკოლების მასწავლებლების აზრი მოისმინა, მათ შორის გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ ყარაჯალას საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის ლიანა მუკბანიანის.
როგორც მასწავლებელი აღნიშნავს, თუ სამინისტრო პრაქტიკოს პედაგოგებს ხარვეზის გამოსწორების შესაძლებლობას მისცემს, ეს უსამართლობის გრძნობას არ გაუჩენს და გადაწყვეტილებას მხარს დაუჭერს.
„ჩვენ სკოლაში პრაქტიკოსები არ გვყავს, ყველა სტატუსიანი პედაგოგია. არ მინდა ცუდად გამომივიდეს, მაგრამ წლების განმავლობაში მასწავლებელს, რომელიც კლასში მუშაობს, როგორც მინიმუმ საგნის გამოცდა ჩაბარებული უნდა ჰქონდეს. ეს უბრალოდ, ჩემი როგორც პედაგოგის და ადამიანის მოსაზრებაა. თუ სამინისტრო შანსს მისცემს და ისინი შეძლებენ ამ ხარვეზის გამოსწორებას, რა თქმა უნდა, მეც ვიქნები ჩემი კოლეგების გვერდით, მირჩევნია, რომ მათ კიდევ ერთხელ ჰქონდეთ სკოლაში დარჩენის შესაძლებლობა. იმის მიუხედავად, რომ 2011 წელს ჩავაბარე საგანიც და პროფესიული უნარებიც, საკმაოდ კარგი ქულებიც მქონდა, არ მიმაჩნია, რომ ამ გადაწყვეტილებით უსამართლო მდგომარეობაში ჩავდექით მე და ჩემი მსგავსი მასწავლებლები. მე ეს ყველაფერი საკუთარი თავისთვის გავაკეთე, ამით ვიღრმავებდი ცოდნას, ვიღებდი გამოცდილებას. ამიტომ არანაირი უსამართლობის შეგრძნება არ მრჩება.“
განათლების სამინისტრომ პრაქტიკოსი მასწავლებლების ნაწილისთვის სტატუსის მომატების შესახებ გადაწყვეტილება ცოტა ხნის წინ მიიღო.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ