მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განათლების სამინისტროს მიერ პრაქტიკოს მასწავლებლებთან დაკავშირებით მიღებულმა ბოლო გადაწყვეტილებამ, რომლის მიხედვითაც ზოგიერთ მასწავლებელს გამოცდის ჩაბარების გარეშე სტატუსი აუმაღლდება და შესაბამისად სისტემაში დარჩენას შეძლებს, საზოგადოების, მათ შორის მასწავლებლების მხრიდან არაერთგვაროვანი შეფასება გამოიწვია.
Etaloni.ge-მ აღნიშნულ საკითხზე საჯარო სკოლების დირექტორების აზრი მოისმინა, მათ შორის ადიგენის მუნიციპალიტეტის სოფელ დიდი სმადის საჯარო სკოლის დირექტორის ირმა ქიმაძის.
როგორც დირექტორი აღნიშნავს, ზოგიერთ პრაქტიკოს მასწავლებელს რომ სტატუსი დადასტურებული არ აქვს, ეს მათ არაკომპეტენტურობაზე არ მიუთითებს და სამინისტროს გადაწყვეტილებაც შესაბამისად მართებულია.
„მე ვკითხულობ სოციალურ ქსელში, სხვადასხვა საიტებზე კომენტარებს და თითქოს უხერხულობას გრძნობენ უფროსები და წამყვანები - ჩვენ მაშინ რა, გვაჩუქონ სტატუსები. მაგრამ ვიცნობ ძალიან ბევრ პედაგოგს, რომელთაც არ დაუდასტურებიათ სტატუსი, ან არ მიუღიათ ერთ კრედიტზე მეტი, თუმცა არიან ძალიან კომპეტენტური მასწავლებლები. სამინისტრომ რომ გადადგა ეს ნაბიჯი, ამას არ აღვიქვამ, ისე რომ მათ აჩუქა და ამის ღირსნი არ არიან. ზოგს ემოციური ფონი ჰქონდა, ზოგს ოჯახურმა პირობებმა არ შეუწყო ხელი და გადადეს ბოლოსთვის, შემდეგ ემოციურმა ფონმა კიდევ უფრო შეუშალათ ხელი, იმიტომ რომ სავალდებულო გახდა. ამიტომ სამინისტროს გადაწყვეტილებას, მით უმეტეს ამ პირობებში, ჩვენი სოციალური მდგომარეობის პირობებში, მივესალმები და ვემხრობი“.
განათლების სამინისტრომ პრაქტიკოსი მასწავლებლების ნაწილისთვის სტატუსის მომატების შესახებ გადაწყვეტილება ცოტა ხნის წინ მიიღო.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ