მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საახალწლო არდადეგები 29 დეკემბერს დაიწყება. 2021-2022 წლის პირველი სემესტრი 28 დეკემბერს - სამშაბათს სრულდება. სემესტრის დასრულების ბოლო დღეებში სკოლებში მოსწავლეთა სიმცირე შეიმჩნევა ხოლმე, მითუმეტეს თუ არდადეგები შუა კვირაში იწყება.
ჩნდება კითხვა, აქვს თუ არა უფლება პედაგოგს, რომ პარასკევს - 24 დეკემბერს დაითხოვოს მოსწავლეები? მიიღებს თუ არა საყვედურს დამრიგებელი, რომლის მოსწავლეებიც ორშაბათს და სამშაბათს - 27 და 28 დეკემბერს სკოლაში არ გამოცხადდებიან?
მასწავლებლები, იმის მიუხედავად, სკოლაში მოსწავლეები მივლენ თუ არა, სამსახურში უნდა გამოცხადდნენ.
თუ ბავშვები სემესტრის ბოლო დღეს სკოლაში არ მივლენ, ამ შემთხვევაში დამრიგებელი საყვედურს არ მიიღებს. ასეთ დროს, პედაგოგები გაცდენილ გაკვეთილებში მოსწავლეებს „არებს“ ჩაუწერენ და სამუშაო დღეს თავადაც ადრე დაასრულებენ. ხოლო თუ კლასიდან ერთი ან რამდენიმე მოსწავლე სკოლაში გამოცხადდება, მასწავლებლებს გაკვეთილების ჩატარება ჩვეულ რეჟიმში მოუწევთ.
პედაგოგს არ აქვს უფლება, სწავლის შეწყვეტის თარიღამდე დაითხოვოს მოსწავლეები და სკოლაში თავადაც არ მივიდეს. შესაბამისად, მიუხედავად იმისა, რომ მომდევნო კვირას მათ მხოლოდ ორი დღით მოუწევთ სკოლაში მისვლა, სამუშაო დღეებს ვერ გააცდენენ.
რადგან დირექტორებს მეტ-ნაკლებად აქვთ უფლება, გადაწყვეტილება დამოუკიდებლად მიიღონ, დირექციას შეუძლია მცირე შეღავათი გაუკეთოს მასწავლებლებს და სემესტრის ბოლო დღეს მე-5, მე-6 გაკვეთილები მოხსნას, თუმცა სამუშაო დღეებს სრულად ვერ გააუქმებს.
იხილეთ ასევე: 28 დეკემბერი სწავლის ბოლო დღეა - სკოლებში საახალწლო არდადეგების დაწყების თარიღი შეიცვალა
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
მოსწავლეებმა სტუმარს მათთვის საინტერესო თემებზე კითხვები დაუსვეს და ამომწურავი პასუხები მიიღეს
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს