ბოლაჯურის, დიდი სმადისა და ხევაშენის საჯარო სკოლების მოსწავლეებმა, პროექტის ფარგლებში, სამოქალაქო აქტივიზმის მიმართულებით ტრენინგები გაიარეს
24-12-2021
დაკოპირებულია
-
+
ადიგენის მუნიციპალიტეტის სოფლების ბოლაჯურის, დიდი სმადისა და ხევაშენის საჯარო სკოლების სამოქალაქო განათლების პედაგოგები - თამარ აბრამიშვილი, მადონა ჭრელაშვილი და ქეთევან ენდელაძე პროექტში - „სამოქალაქო აქტივიზმი ახალგაზრდებისათვის სამცხე-ჯავახეთში“ აქტიურად მონაწილეობდნენ.
პროექტი ბოლაჯურის საჯარო სკოლის სამოქალაქო განათლების პედაგოგის, თამარ აბრამიშვილის ინიციატივით, კავკასიური სახლისა და International Alert-ის პროექტის - „ახალგაზრდული დიალოგი სამოქალაქო აქტივიზმისთვის ფარგლებში, განხორციელდა.
პროექტის მონაწილეებმა გაიარეს 4-დღიანი ტრენინგკურსი. ტრენინგზე განიხილეს სამოქალაქო აქტივიზმთან დაკავშირებული საკითხები; პროექტში ჩართული ადიგენის მუნიციპალიტეტის სამი სკოლიდან შეირჩა 20 მოსწავლე, რომლთაც შეავსეს აპლიკაციები და პროექტში მონაწილეობის განსაკუთრებული ინტერესი და მოტივაცია გამოხატეს.
პროექტი საპილოტეა და გარდა ტრენინგისა მონაწილე ახალგაზრდები გააგრძელებენ სამოქალაქო აქტივიზმის მიმართულებით პროექტების განხორციელებას და მონაწილეობას მიიღებენ სამოქალაქო განათლების მიმართულებით დაგეგმილ სხვადასხვა აქტივობებში. პედაგოგებმა ჩამოაყალიბეს საინიციატივო ჯგუფი და ამ მიმართულებით აპირებენ პროექტების განხორციელებას.
პროექტის ფარგლებში სკოლის მოსწავლეებმა შექმნეს საინფორმაციო ვიდეო და ისაუბრეს იმ საკითხებზე, რომლის შესახებაც ტრენინგების განმავლობაში მიიღეს ინფორმაცია, ასევე შექმნეს ვირტუალური ჯგუფი, სადაც სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვას აპირებენ.
მსგავსი ფორმატი იძლევა სკოლებს შორის ურთიერთობის დამყარებისა და გამოცდილების გაზიარების შესაძლებლობას. პროექტის ფარგლებში გამოცხადდა ესეების კონკურსი, რომელშიც მონაწილეობის უფლება ჰქონდათ ტრენინგებში ჩართულ ახალგაზრდებს. ესეს თემა იყო - „მოქალაქეობა ეს არის შესაძლებლობა, შეცვალო გარემო სადაც ცხოვრობ“.
21 დეკემბერს პროექტის დახურვა და დაჯილდოების ღონისძიება გაიმართა ადიგენის ახალგაზრდულ ცენტრში, ესეების კონკურსში გამარჯვებულ მონაწილეებს საჩუქრად გადაეცათ „ბიბლუსის“ ვაუჩერები, ხოლო პროექტში ჩართული ყველა ახალგაზრდა დაჯილდოვდა სერტიფიკატით. პროექტი განხორციელდა USAID-ის ფინანსური მხარდაჭერით.