მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
უფროსი და წამყვანი მასწავლებლებისთვის სტატუსის ამაღლების გამოცდა ზაფხულში ჩატარდება, კარიერული წინსვლის უფლება მხოლოდ იმ პედაგოგებს აქვთ, რომლებმაც საგანის გამოცდაზე 50%-იანი ბარიერი გადალახეს.
მასწავლებელთა პროფესიული და კარიერული წინსვლის სქემის მიხედვით, 50%-იანი ბარიერის გადალახვისას პედაგოგი 7 კრედიტს იღებდა, საგამოცდო ტესტის 60%-ის დაძლევის შემთხვევაში კი - 10-ს. პედაგოგებმა უფროსის სტატუსი სხვდასხვა გზით მიიღეს: ზოგმა საგნისა და უნარების გამოცდის 10 კრედიტზე ჩაბარებით, ზოგმა - კრედიტების დაგროვებით, ზოგმა - მინისტრის ბრძანებით. ფაქტი ერთია, უფროსის სტატუსის მქონე მასწავლებლებს შორის ბევრია ისეთი, ვინც საკუთარი საგანი 1 ან 4 კრედიტზე ჩააბარა. მიუხედავად მიღებული სტატუსისა, მათ კარიერული წინსვლისთვის პროფესიული უნარების გამოცდაზე გასვლის უფლება არ აქვთ. პედაგოგები გამოცდაზე გასვლის უფლებას ითხოვენ და აღნიშნავენ, რომ კრედიტები გაუქმებულია, მათ უკვე უფროსის სტატუსი აქვთ და შესაბამისად, გამოცდაზე მიღებული ქულების გათვალისწინება აღარ უნდა ხდებოდეს.
„თუკი კრედიტქულები აღარ არსებობს, რატომ ანიჭებთ მეტ უპირატესობას 10 და 7 კრედიტიანებს, რატომ არ აძლევთ უფლებას ყველა უფროს პედაგოგს, ჩააბარონ წინსვლისთვის გამოცდა? რა საჭიროა ამდენი დაპირისპირება“.
„უნარების გამოცდაზე ბევრად კარგი შედეგი მივიღე, ვიდრე - საგნისაზე. დარწმუნებული ვარ წამყვანისა და მენტორის სტატუსის მისაღებ გამოცდასაც წარმატებით ჩავაბარებ, თუმცა კარიერული წინსვლის საშუალება არ მეძლევა“.
„ყველა უფროსი სტატუსის მქონე მასწავლებელს მოგვცენ წინსვლის საშუალება. უსამართლობა არაა? გამოცდაზე 1,4 და 7 კრედიტმიღებულმა მასწავლებლები დღეს წამყვანის სტატუსით არიან სკოლაში და ჩვენ თითქოს გამოცდა არც ჩაგვიბარებია, ხელახლა უნდა დავადასტურო საგნის კომპეტენცია თუ კარიერულ წინსვლას გადავწყვეტ“.
შეგახსენებთ, რომ 1 და 4 კრედიტმიღებულმა უფროსმა მასწავლებლებმა, რომლებსაც სტატუსის ამაღლება სურთ, საგნის გამოცდა განმეორებით უნდა ჩააბარონ, საგამოცდო ტესტის 50%-ის დაძლევის შემთხვევაში მათ პროფესიულ უნარებზე გასვლისა და კარიერული წინსვლის საშუალება მიეცემათ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...