სიახლეები
სიახლეები, სამასწავლებლო

„ვფიქრობთ, რომ ბოლომდე შევძლებთ სასწავლო პროცესის საკლასო ოთახებში შენარჩუნებას“ - სკოლის დირექტორები
17-01-2022
-
+


საქართველოს საჯარო და კერძო სკოლებში სასწავლო პროცესი დასწრებულ რეჟიმში განახლდა. კორონავირუსით ინფიცირების შემთხვევების მომატებული რაოდენობის მიუხედავად, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრომ გადაწყვეტილება არ შეცვალა. სამინისტროს ინფორმაციით, სკოლები სრულად არიან აღჭურვილნი ყველანარი სადეზინფექციო და სანიტარული საშუალებებით, ხოლო წინა პრაქტიკამ აჩვენა, რომ კოვიდსიტუაციებსაც წერტილოვანი შეზღუდვების პირობებში ეფექტურად მართავენ.

რა ფრომით განაახლეს სასწავლო პროცესი სკოლებმა, როგორია მოსწავლეების დასწრების მაჩვენებელი და რა მოლოდინი აქვს მეორე სემესტრში, Etaloni.ge ამ საკითხებთან დაკავშირებით სკოლის დირექტორებს ესაუბრა.

ნანული დიდმანიძე, ბათუმის N25 საჯარო სკოლის დირექტორი:

„სასწავლო რეჟიმი ჩვეულებრივ, დასწრებულ რეჟიმში განვაახლეთ, მართალია, 100-პროცენტიანი დასწრება არ იყო, მაგრამ ვფიქრობ, ესეც დროებითია. გვყავს მოსწავლეები, რომლებმაც მოისურვეს, დისტანციურ ფორმატში ესწავლათ, მშობლებმა გააკეთეს ამის შესახებ შესაბამისი განაცხადი. როგორც გასულ სემესტრში, ასევე ახლაც ვიცავთ ყველა რეგულაციას და ვფიქრობთ, ბოლომდე შევძლებთ სასწავლო პროცესის საკლასო ოთახებში შენარჩუნებას“.

რუსუდან ბეჟუაშვილი, დმანისის N3 საჯარო სკოლის დირექტორი:

„სწავლა განვაახლეთ დასწრებულად, საკლასო ოთახებში. მოსწავლეების დასწრების მაჩვენებლით მაინც კმაყოფილი ვარ, არ გვყავს ისეთი მოსწავლე, ვინც დისტანციურად მოითხოვა სწავლა, ყველა მხრივ მზად ვართ და გვამარაგებს განათლების სამინისტრო შესაბამისი საშუალებებით, რათა დავიცვათ რეგულაციები და რეკომენდაციები. შესაბამისად ვფიქრობთ, ამ სემესტრსაც წარმატებით დავასრულებთ სკოლაში, დასწრებულად“.

დარიკო თირქია, ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბიის საჯარო სკოლის დირექტორი:

„სწავლა განვაახლეთ დასწრებულ რეჟიმში, განათლების სამინისტროს მიერ შემუშავებულ ყველა რეკომენდაციას ვიცავთ ჰიგიენასთან დაკავშირებით. გვაქვს ყოველგვარი რეგულაცია დაცული, თან ჩვენი სკოლა არის მცირეკონტინგენტიანი, ფართიც, ტერიტორიაც ხელს გვიწყობს. მოსწავლეების დასწრებაც დამაკმაყოფილებელი იყო. სკოლაში გათბობაც წესრიგში გვაქვს.  უამინდობას ხელი არ შეუშლია, მოსწავლეთა ტრანსპორტირება ჩვეულებრივად, შეუფერხებლად ხდება, დროულად მოესწრო ყველაფერი და არანაირი ხარვეზი სწავლის დაწყებასთან დაკავშირებით აღარ გვქონია. მხოლოდ ერთი მოსწავლე გვყავს, ვინც აირჩია დისტანციური სწავლა, რადგან რისკჯგუფში შემავალი მშობელ ჰყავს. მასაც შეუფერხებლად უტარდება გაკვეთილები“.

ნინო ონიანი, სამტრედიის N12 საჯარო სკოლის დირექტორი:

„ჩვენს სკოლაში მხოლოდ ერთი კლასია დისტანციურ სწავლებაზე, დანარჩენებმა დასწრებულად, საკლასო ოთახებში განაახლეს სწავლა. დისტანციურზეა დაწყებითი კლასი, რადგან დამრიგებელია კორონავირუსით ინფიცირებული. სამი საგანი - ქართული, მათემატიკა და ბუნებისმეტყველება უტარდებათ ამ მასწავლებლის მიერ და ამიტომ გადავიდა კლასი დისტანციურ რეჟიმში. დასწრება პირველ დღეს არ იყო დამაკმაყოფილებელი, ცოტა მოსწავლე გამოცხადდა, რაც უფრო უამინდობამ გამოიწვია. ყველანაირად მზად ვართ სასწავლო პროცესისთვის, მოწესრიგებული და დეზინფექცირებულია სკოლაც, საკლასო ოთახებიც, ინვენტარიც. ჩვენ პირველ სემესტრში კარგად გავართვით თავი, საჭიროების შემთხვევაში მივმართავდით წერტილოვან შეზღუდვებს და არანაირი პრობლემა არ გვქონია“.

კობა ბერძული, ზესტაფონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცხენთაროს საჯარო სკოლის დირექტორი:

„ჩვეულ, დასწრებულ რეჟიმში განვაახლეთ სასწავლო პროცესი, ბავშვების რაოდენობა არ არის ბევრი, მაგრამ ეს პრობლემა, ჩემი აზრით, მალე მოგვარდება, სწავლა მიმდინარეობს ნორმალურ ვითარებაში, ყველა რეგულაციის დაცვით. ჩვენ მცირეკონტინგენტიანი სკოლა ვართ. ზედმიწევნით ვიცავთ რეკომენდაციებს და შესაბამისად ისეთი მოსწავლეც არ გვყავს, ვინც დისტანციურად მოისურვებდა სწავლას“.

ნაზი სადილიანი, წყალტუბოს მუნიციპალიტეტის სოფელ მესხეთის საჯარო სკოლის დირექტორი:

დასწრებულ ფორმატში განვაახლეთ სწავლა, უსაფრთხო გარემოა და ყველა რეგულაცია დაცულია, ყველაფერი შემოტანილი გვაქვს რაც კი შეიძლება და თავისთავად ცხადია გვქონდა იმის საშუალება, რომ დასწრებით ფორმატში დაგვეწყო. ჯერჯერობით არცერთ მოსწავლეს არ მოუმართავს არც ჩვენთვის და არც მართვის საინფორმაციო სისტემისთვის, რომ სურს სწავლა დისტანციურად. რეგულაციების ზედმიწევნით დაცვით ვახერხებთ სასწავლო პროცესის დასწრებულ რეჟიმში შენარჩუნებას. ჩვენს მოსწავლეებს ტრანსპორტი ემსახურება და არც უამინდობაში აქვთ სკოლაში გამოცხადების პრობლემა“.

მიხეილ ხალვაში, ომარ ასლანიძის სახელობის ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯიხანჯურის საჯარო სკოლის დირექტორი:

„ყველანაირად მომზადებული შევხვდით სასწავლო პროცესის საკლასო ოთახებში განახლებას. პირველ სასწავლო დღეს მოსწავლეების დაახლოებით 60 პროცენტი გამოცხადდა საკლასო ოთახებში, ჩვენი მაღალმთიანი სოფელია, დიდი თოვლი მოვიდა, ტრანსპორტი არ მოძრაობდა და ამიტომ უფრო შეფერხდნენ მოსწავლეები. წინა სემესტრშიც დასწრებულად ვსწავლობდით, ახლა არც ისეთი მოსწავლე არ გვყავს ვინც დისტანციურად მოითხოვა სწავლა. იმედი მაქვს, რომ მეორე სემესტრსაც საკლასო ოთახებში დავასრულებთ.“

ნანული მეტრეველი, ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ უწერის საჯარო სკოლის დირექტორი:

დასწრებულად, საკლასო ოთახებში განახლდა სწავლა ჩვენს კოლაში, ბავშვების რაოდენობაც დამაკმაყოფილებელი იყო, ვინც გამოცხადდა პირველ დღეს. რა თქმა უნდა განათლების სამინისტროს ყველა რეგულაციასა და რეკომენდაციას ვიცავთ და ვიმედოვნებთ, რომ სასწავლო წლის ბოლომე შევინარჩუნებთ მშვიდ ვითარებას, რადგან ვირუსის მხრივ ამ ეტაპზე სოფელშიც სიმშვიდეა“.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს 

სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ

გაკვეთილი უცხო ენის ოთხივე კომპონენტს - listening, speaking, reading and writing მოიცავდა

საინტერესო

ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული... 

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?

რატომ და როდიდან ვრთავთ ნაძვის ხეს საახალწლოდ?

ხელოვნური თოვლი და საახალწლო ვულკანი არის მარტივი, სახალისო და შემოქმედებითი ექსპერიმენტები

სიახლეები
საზოგადოება