მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
წამყვანისა და მენტორის სტატუსის მსურველთათვის პრეტესტის ჩატარება არ განიხილება და არც საგამოცდო ტესტის ნიმუში გამოქვეყნდება, ეს ინფორმაცია Etaloni.ge-ს „ნაეკის“ ცხელ ხაზზე მიაწოდეს და გამოდის, მასწავლებლები პროფესიული უნარების გამოცდაზე ტესტს პირველად იხილავენ.
სტატუსის ამაღლების საგამოცდო პროგრამა და ლიტერატურა, რომლითაც მასწავლებლები უნდა მოემზადონ, უკვე გამოქვეყნდა, თუმცა პედაგოგები პრეტესტსაც ელოდნენ, რათა საკუთარი შესაძლებლობები შეემოწმებინათ. მიღებული შედეგებისა და „სისუსტეების“ აღმოჩენის შემდეგ კი მასწავლებლები იმ საკითხების დამუშავებას აპირებდნენ, რომელიც პრეტესტზე გაურთულდებოდათ. აღმოჩნდა, რომ პროფესიული უნარების ტესტის ნიმუშს პედაგოგები გამოცდამდე ვერ ნახავენ.
საკითხის დეტალურად გასარკვევად etaloni.ge გამოცდების ეროვნული ცენტრს დაუკავშირდა:
„ტესტის ნიმუში წინასწარ არ გამოქვეყნდება. სტატუსის ამაღლების გამოცდა პირველად ტარდება და ტესტის ნიმუში გამოცდის ჩატარების შემდეგ გახდება ცნობილი. შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა უკვე გამოაქვეყნა საგამოცდო პროგრამა, ასევე დეტალურადაა ახსნილი, თუ როგორი სტრუქტურით იქნება შედგენილი ტესტი, რა მოეთხოვება მასწავლებელს, რომელი ლიტერატურით უნდა მოემზადონ და ა.შ. შესაბამისად, ტესტის ნიმუშის გამოქვეყნება საჭირო არაა. რაც შეეხება პრეტესტს, ამის შესახებ ბრძანება მიღებული არაა, პრეტესტის ჩატარება არ იგეგმება, თუ მოულოდნელად გადაწყვეტილება შეიცვალა - მასწავლებლებს წინასწარ ვაცნობებთ“, - განგვიმარტეს გამოცდების ეროვნული ცენტრში. თუმცა მოგვიანებით, „ნაეკში“ დააზუსტეს, რომ ტესტის ნიმუში აუცილებლად გამოქვეყნდება.
იხილეთ ასევე: გამოცდაზე გასვლის მსურველი მასწავლებლებისთვის „ნაეკი“ ინფორმაციას ავრცელებს
სტატუსის ასამაღლებელი საგამოცდო მასალა 4000 გვერდზე მეტია
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
მოსწავლეებმა სტუმარს მათთვის საინტერესო თემებზე კითხვები დაუსვეს და ამომწურავი პასუხები მიიღეს
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს