მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რუსთავის საბავშვო ბაგა-ბაღების გაერთიანების ინფორმაციით, რთული ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობის გამო, 12 ბაღი სრულად დაიკეტა, 10 ფილიალში კი სააღმზრდელო ჯგუფების ნაწილია დახურული. თვითიზოლაციაშია ბაღების 200-მდე თანამშრომელი, აღსაზრდელთა დასწრება კი მნიშვნელოვნად არის შემცირებული.
სააგნეტოს განცხადებით, 6182-დან აღსაზრდელიდან, სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესს საშუალოდ 600 ესწრება.
„ქვეყანაში შექმნილი ახალი კორონავირუსით (COVID-19) გამოწვეული რთული ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობიდან გამომდინარე ა.(ა).ი.პ. „ქალაქ რუსთავის საბავშვო ბაგა-ბაღების გაერთიანების“ 12 ფილიალში დღეის მდგომარეობით სრულად შეჩერებულია სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესი, ხოლო 10 ფილიალში დახურულია სააღმზრდელო ჯგუფების ნაწილი, ჯამში - 92 სააღმზრდელო ჯგუფი. ფილიალებში დასაქმებულ 72 პირს ლაბორატორიულად დაუდასტურდა SARS-CoV-2 ინფექცია, ინფიცირებულთან კონტაქტის გამო თვითიზოლაციაში იმყოფება 200-მდე თანამშრომელი.
დაინფიცირდა ის კონტინგენტიც,რომლებსაც კონტაქტი აქვთ, როგორც ფილიალის თანამშრომლებთან, ასევე აღსაზრდელებთან. დიდია აღსაზრდელების დაინფიცირების რისკი. მკვეთრად შემცირებული ადამიანური რესურსი თავისთავად შეუძლებელს ხდის საბავშვო ბაგა- ბაღების ფუნქციონირებას. ასევე მკვეთრადაა შემცირებული აღსაზრდელთა დასწრების დღიური მაჩვენებელი, რაც აღსაზრდელთა სრული რაოდენობის 10%-12%-ს არ აღმატება.(ჩარიცხული 6182-დან, სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესს ესწრება საშუალოდ 600 აღსაზრდელი).
ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე და ახალი კორონავირუსის COVID-19-ის შესაძლო შემთხვევების გავრცელების პრევენციის მიზნით, ფილიალების ხელმძღვანელებთან შეთანხმებით, მიზანშეწონილად მიგვაჩნია ა.(ა).ი.პ. „ქალაქ რუსთავის საბავშვო ბაგა-ბაღების გაერთიანების“ ფილიალებში შეჩერდეს სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესი 2022 წლის 3 თებერვლიდან 2022 წლის 15 თებერვლამდე“,- აცხადებენ ბაგა-ბაღების გაერთიანებაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა