მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
- უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ვასწავლით. . .
- უმთავრესი, რასაც ვასწავლი განათლების მნიშვნელობაა, რომ საჭიროა მიზნის მისაღწევად მხოლოდ კოლოსალური შრომა, როგორც დიდი ადამიანებისთვის იყო დამახასიათებელი: მიზნის მისაღწევად არაეთიკურ მეთოდებს ნუ გამოიყენებენ, რადგან ყველაზე ფასეული სუფთა სინდისის განცდაა; ვასწავლი არისტოტელეს აზრს, რომ ადამიანი საზოგადოებრივი არსებაა...
- ვფიქრობ, იდეალური მოსწავლე. . .
- იდეალური (საუკეთესო) მოსწავლე ა)ბევრს კითხულობს , ბ) ზომიერად კეთილშობილია და გ) ფიზიკურად ძლიერი (გავიხსენოთ შ .რუსთაველი: მძლეთა მებრძოლთა მძლეობა)
- ვცდილობ სკოლაში შევქმნა. . .
- მასწავლებელთა აკადემიური თავისუფლება, არაკონფლიქტური ადამიანური ურთიერთობები მორალური, ინტელექტუალური და ფიზიკური ასპექტებით. უსაფრთხო გარემო მოსწავლეთათვის.
- როგორც დირექტორს, მახარებს რომ. . .
- თუ მასწავლებელი ცდილობს პროფესიულ თვითგანვითარებას, გაკვეთილების ხარისხის გაუმჯობესებას, მოსწავლე ბევრს კითხულობს კლასგარეშე ლიტერატურასაც, ხდება პროგრესული რეფორმების ინიცირება და
განხორციელება.
თუ მასწავლებელი გაკვეთილზე ყველა მოსწავლეს თანაბარ დროს უთმობს და ზრუნავს დაბალი მოსწრების რისკის მოსწავლეებზე.
- კოლეგებისგან ხშირად მესმის. . .
რომ, რეფორმები გზადაგზა დაიხვეწება.
- დღევანდელობაში საჭიროა. . .
- რომ ბევრ მეცნიერებას ფლობდნენ განათლების რეფორმატორები, რომ რეფორმების კონცეფცია მრავალი ასპექტით იყოს გააზრებული.
- იმედი მაქვს, რომ. . .
- სწორად გავიაზრებთ ზოგადი განათლების დეცენტრალიზაციის ცნებას, მერე კი მისი განხორციელებაც, რომ მოხდება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა