მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
როგორი უნდა იყოს იდეალური მოსწავლე? რა არის უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ასწავლიან? რა ახარებს, როგორც დირექტორს? - ამ და სხვა საკითხებზე Etaloni.ge-ს სეროფე ბენგოიან-ლევონიანის „ჯივანის“ სახელობის ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ კარწახის საჯარო სკოლის დირექტორი ერვანდ ვარდერესიანი ესაუბრა.
- უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ვასწავლით...
- პასუხისმგებლობა, შრომისმოყვარეობა, უფროს-უმცროსის პატივისცემა, თანადგომა და თანაგრძნობაა. რაც მთავარია, პატრიოტიზმი. ამ ყველაფრის გარეშე ადამიანად ვერ ფორმირდები.
- ვფიქრობ, იდეალური მოსწავლე...
- არის ყველა, უბრალოდ, უნდა სცადო, დაინახო დადებითი მათში, წამოსწიო წინ და განავითარო.
- ვცდილობ, სკოლაში შევქმნა...
- გარემო, სადაც იქნება თანამშრომლობა, კეთილგანწყობა, ურთიერთზრუნვა და პროფესიულ განვითარებაში ხეშეწყობა.
- როგორც დირექტორს, მახარებს, რომ...
- ჩემი კოლეგები ცდილობენ თვითგანვითარებას, პროფესიულ ზრდას, ახარებთ ერთმანეთის წარმატება და ახალგაზრდებს აძლევენ მოტივაციას. ზრუნავენ პროფესიულ ზრდაზე და შედეგი ჩანს ყოველწლიურად.
- კოლეგებისგან ხშირად მესმის...
- რომ მხოლოდ გაკვეთილებით მოსწავლეთა შინაგანი მოტივაციის გაზრდა ძნელია და საჭიროა, არაფორმალური გარემოც, ექსკურსიები, სასკოლო ღონისძიებები, რაც პანდემიის დროს შეჩერებულია და გვინდა, დასრულდეს პანდემია, რათა ძველებური ცხოვრების რიტმს დავუბრუნდეთ.
- დღევანდელობაში საჭიროა...
- პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტირებული კადრი, ურთიერთთანამშრომლობაზე დაფუძნებული გარემო, ზრუნვა და თანადგომა ერთმანეთის.
- იმედი მაქვს, რომ...
- ჩვენ ყველა გამოწვევას შევხვდებით ღირსეულად, ავუწყობთ ფეხს და ურთიერთთანადგომით დავძლევთ სირთულეებს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მონაწილეებს შორი იყვნენ ბენარის საჯარო სკოლის მოსწავლეები, მე-2, მე-3, მე-4, მე-5, მე-6 კლასებიდან
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა