მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
როგორი უნდა იყოს იდეალური მოსწავლე? რა არის უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ასწავლიან? რა ახარებს, როგორც დირექტორს? - ამ და სხვა საკითხებზე Etaloni.ge-ს თბილისის N37 საჯარო სკოლის დირექტორი ლარისა მელაძე ესაუბრა.
- უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ვასწავლით...
- არის ადამიანისა და სამშობლოს სიყვარული.
- ვფიქრობ, იდეალური მოსწავლე...
- არის ის, რომელიც ორიენტირებულია თვითგანვითარებასა და ინტელექტუალური რესურსების მუდმივ გამდიდრებაზე.
- ვცდილობ, სკოლაში შევქმნა...
- სივრცე, სადაც ყველა მოსწავლე და მასწავლებელი იქნება თანაბარ პირობებში, ასევე ვცდილობ, ურთიერთპატივისცემასა და თანამშრომლობაზე დამყარებული სამუშაო გარემოს შექმნას, სადაც ყოველი ინდივიდი იქნება რეალიზებული და წარმატებული.
- როგორც დირექტორს, მახარებს, რომ...
- სკოლა ჩართულია „ახალი სკოლის მოდელში“ და წარმატებით ვახორციელებთ ზოგადი განათლების რეფორმას.
- კოლეგებისგან ხშირად მესმის...
- რომ მათ აქვთ დაუოკებელი სურვილი პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლისა.
- დღევანდელობაში საჭიროა...
- მტკიცე ნებისყობა, რათა პანდემიით გამოწვეული უარყოფითი ემოციები არ აისახოს ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებაზე და არ შევიქმნათ დემოტივირებულები.
- იმედი მაქვს, რომ...
- სამყაროში სიკეთე იმძლავრებს და მალე დავამარცხებთ პანდემიას.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
I სემესტრის ბოლოს, სკოლაში საინტერესო აქტივობა - „ჩვენი სახლი დედამიწაა“, ჩატარდა, რომელშიც მოსწავლეები დიდი ინტერესით ჩაერთნენ
ღონისძიება ემოციებით სავსე იყო, გაჯერებული მრავალფეროვანი ნომრებით, რამაც დამსწრეთა დიდი მოწონება გამოიწვია
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა