მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ვცდილობ, სკოლაში შევქმნა კეთილგანწყობილი, მეგობრული, თანამშრომლობითი გარემო, სადაც ყველას აქვს გააზრებული საკუთარი მოვალეობა და პასუხისმგებლობა“- ამბობს თბილისის N166 საჯარო სკოლის დირექტორი ირმა ომანაძე და etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს საინტერესოდ პასუხობს.
- უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ვასწავლით. . .
- სწავლის სწავლა, შეძენილი ცოდნის პრაქტიკული (ყოფა-ცხოვრება) გამოყენება.
- ვფიქრობ, იდეალური მოსწავლე. . .
- მოსწავლე, რომელიც ინტერესთა სფეროების გათვალისწინებით გეგმავს თავის მომავალს და დამოუკიდებლად იძენს ცოდნას მასწავლებელთა ფასილიტაციის გზით.
- ვცდილობ სკოლაში შევქმნა. . .
- კეთილგანწყობილი, მეგობრული, თანამშრომლობითი გარემო (მოსწავლე, მშობელი, მასწავლებელი), სადაც ყველას აქვს გააზრებული საკუთარი მოვალეობა და პასუხისმგებლობა.
- როგორც დირექტორს, მახარებს რომ. . .
- სკოლას ჰყავს მრავალი წარმატებული მოსწავლე და კრეატიული მასწავლებელი. ასევე, მათ (მოსწავლე-მასწავლებელი) მიერ მოწოდებული საინტერესო იდეები და ერთობლივად განხორციელებული აქტივობები, რომლებიც ცოდნის შეძენასთან ერთად ორიენტირებულია სამოქალაქო ცნობიერების ამაღლებაზე.
- კოლეგებისგან ხშირად მესმის. . .
- რომ, ქვეყანაში შექმნილი ეპიდსიტუაციიდან გამომდინარე წარმოიქმნა ემოციების გულწრფელი გამოხატვის დეფიციტი - „ემოციური შიმშილი“, არაფორმალურ გარემოში ურთიერთთანამშრომლობის დეფიციტი, რაც ყველაზე ცუდად ისახება მოზარდ თაობაზე.
- დღევანდელობაში საჭიროა. . .
- შეგეძლოს სწორად შეაფასო სიტუაცია და სწრაფად მოახდინო ადაპტირება.
- იმედი მაქვს, რომ. . .
- Covid-19 მალე დაგვტოვებს და დავუბრუნდებით ცხოვრების ჩვეულ რიტმს - ეს ხუმრობით. ყველაფერი ძალიან კარგად იქნება, რადგან გაცილებით ჭკვიანი, მიზანდასახული თაობა მოდის.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აღსანიშნავია, რომ სასკოლო საზოგადოება მოსწავლეთა განწყობისა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა