მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
- უმთავრესი, რასაც მოსწავლეს ვასწავლით. . .
- ადამიანობაა.
- ვფიქრობ, იდეალური მოსწავლე. . .
- ჩემთვის ყველა მოსწავლე იდეალურია, თავისი შესაძლებლობის ფარგლებში.
- ვცდილობ სკოლაში შევქმნა. . .
- სამუშაო, თბილი და ურთიერთთანამშრომლობაზე დამყარებული გარემო.
- როგორც დირექტორს, მახარებს რომ. . .
- დაბა ბაკურიანს მალე ექნება ახალი, თანამედროვე სტანდარტების გათვალისწინებით, 500 ბავშვზე გათვლილი სკოლა. ეს ჩემი ოცნება იყო და ვფიქრობ იქნება საუკუნის პროექტი. აქვე მადლიერებას გამოვხატავ ყველას მიმართ ვისაც კი ცოტაოდენი წვლილი მიუძღვის ამ სასიკეთო საქმეში.
- კოლეგებისგან ხშირად მესმის. . .
- ახალ თაობას ყველაფერი „მარტივად“ უნდა. თუ ჩვენი მოსწავლეები ყველა შესაძლებლობას გამოიყენებენ, რაც კი ნამდვილად ძალზედ ბევრია ოცდამეერთე საუკუნეში, იმუშავებენ საკუთარი შესაძლებლობების გაძლიერებაზე, ვფიქრობ, რომ მართლაც მარტივად მიაღწევენ ყველაფერს. ,,ყველაფერი მარტივი კი გენიალურია!“
- დღევანდელობაში საჭიროა. . .
- პირველ რიგში ჯანმრთელობა, ურთიერთსიყვარული. იმ საქმიანობის სიყვარული რომელსაც ეწევი, წინააღმდეგ შემთხვევაში არც შედეგია და ვფიქრობ არც კარგი მომავალი იქნება.
- იმედი მაქვს, რომ. . .
- ეს ვირუსი მალე „დაგვანებებს თავს“ და ჩავეხუტები ჩემს მოსწავლეებს, განვახორციელებ პროექტებს, რომელიც დაგეგმილი მქონდა და ეპიდსიტუაციის გამო ვერ შევძელი გამეკეთებინა.
იმედი მაქვს ახალგაზრდა თაობა ნაყოფიერად დაიწყებს თავისუფლი დროის გამოყენებას და შექმნიან საქართველოს ნათელ მომავალს.
ხშირად გვიცრუვდება იმედები, მაგრამ „იმედი მაქვს“ ადამიანებს სიკეთის კეთების არ შეეშინდებათ.
„ხე რომ ფუღუროს ფუტკარს დაუთმობს
და თაფლის გამო ძირში მოჭრიან,
ღმერთო, სხვა ხეებს სიკეთისა არ შეეშინდეთ!“
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მნიშვნელოვან იინფორმაცია მასწავლებელისა და სპეციალური მასწავლებლის გამოცდაზე გასვლის მსურველებისთვის
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა