„ემისი“ მასწავლებლებს შეცდომებზე მიუთითებს - დეტალები
22-02-2022
დაკოპირებულია
-
+
ელექტრონულ ჟურნალში მუშაობისას პედაგოგებს სხვადასხვა კითხვები ხშირად უჩნდებათ, რის გამოც განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემას ხშირად მიმართავენ. „ემისი“ მასწავლებლებისთვის დეტალურ ინსტრუქციასავრცელებს, რომელიც კითხვის სწორ ფორმულირებას ეხება და მას etaloni.ge უცვლელად გთავაზობთ.
„როდესაც გზავნით შეკითხვას, აუცილებელია კითხვაშივე ჩანდეს რა პრობლემა გაქვთ. ძალიან ხშირად შეკითხვები იგზავნება მსგავსი ფორმულირებით: „ერთ-ერთ კლასში/მოსწავლესთან”; „ვერ შევდივარ ჟურნალში“, „ვერ ვწერ შეფასებას” და ა.შ. არ ჩანს, რომელი სკოლაა, კლასია, საგანია, მოსწავლე/მასწავლებელია ან რატომ ვერ გადიხართ ავტორიზაციას პაროლი დაგავიწყდათ, რამე შეტყობინება გამოდის თუ ა.შ. კითხვა თუ შეიძლება დააკონკრეტეთ, რათა მაქსიმალურად დროულად მოხდეს დახმარების გაწევა. ასევე, გაითვალისწინეთ კითხვის დასმის ფორმულირება, რომელიც ბმულზე დეტალურად და დაწვრილებითაა მოცემული.
როდესაც ჯგუფში გზავნით შეკითხვას ელექტრონულ ჟურნალთან დაკავშირებით, რომელიც მონაცემის გადამოწმებას საჭიროებს, აუცილებელია, რომ შეკითხვაში ჩანდეს კონკრეტული ინფორმაცია. ძალიან ხშირად არაა დაკონკრეტებული არც მასწავლებლის ელფოსტა, სკოლა, არც კლასი, არც საგანი და ა.შ. შესაბამისად დამატებითი კითხვების საშუალებით გვიხდება ამ ინფორმაციის თქვენგან მიღება. (ზოგჯერ პასუხიც არ ბრუნდება. იქიდან გამომდინარე, რომ მაქსიმალურად ეფექტურად და დროულად მიიღოთ თქვენს შეკითხვაზე პასუხი ან საჭიროების შემთხვევაში გადაიგზავნოს ტექნიკურ ჯგუფთან გადასამოწმებლად, გთხოვთ, გაითვალისწინოთ ქვემოთ მოცემული კითხვის დასმის ფორმულირება.
პრობლემა: აღწერილი უნდა იყოს დეტალურად. მაგალითად, თუ არ გიჩანთ რომელიმე გაკვეთილი კალენდარში, შეკითხვაში უნდა ჩანდეს რომელ დღეს, რომელი კლასისა და საგნის გაკვეთილი არ გიჩანთ.
თუ არ გიჩანთ სიაში მოსწავლე, რომელი მოსწავლე არ ჩანს. თუ წაგეშალათ მონაცემები, რომელ რიცხვებში წაგეშალათ და კონკრეტულად რა. საჭიროების დროს პრობლემის უკეთ აღსაწერად ზემოთ ჩამოთვლილს დაურთეთ ფოტო (სრული, გასაგები და აღქმადი!). იმისათვის, რომ ეფექტურად მოხდეს კომუნიკაცია და კითხვებზე პასუხის გაცემა, გაითვალისწინეთ ზემოთ აღნიშნული“, - წერია გავრცელებულ ინფორმაციაში.