მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სიტყვა „გაჩხრეკა“ სკოლაში არ გამოიყენება, თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ მოსწავლის ნივთების შემოწმება აკრძალულია.
უკონტაქტო ზედაპირული დათვალიერება - კანონიერად ასე ჰქვია მოსწავლეთა გაჩხრეკის პროცესს, რომლის უფლებაც საგანმანათლებლო დაწესებულების მანდატურს, ხოლო მისი არარსებობის შემთხვევაში − სკოლის დირექტორის მიერ განსაზღვრულ პირს აქვს. მნიშვნელოვანია, რომ მანდატური ან უფლებამოსილი პირი იმავე სქესის იყოს, რათა მოსწავლე თავს უხერხულად არ გრძნობდეს.
მოსწავლის დათვალიერება მეტალოდეტექტორის გამოყენებით, ფიზიკური შეხების გარეშე ხდება. მისი მიზანია აკრძალული ნივთის, მოსწავლის მიერ სავარაუდო დისციპლინური გადაცდომის/სამართალდარღვევის ჩადენის იარაღის ან კანონდარღვევით მოპოვებული ნივთისა და ფასეულობის აღმოჩენა.
უკონტაქტო ზედაპირული დათვალიერება დასაშვებია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, როდესაც არსებობს საფუძვლიანი ვარაუდი და გარემოებები მიუთითებს მოსწავლის მიერ სკოლის შინაგანაწესის შესაძლო დარღვევაზე ან შესაძლო სამართალდარღვევის ჩადენაზე.
მოსწავლის დათვალიერებას უნდა ესწრებოდეს აგრეთვე სკოლის თანამშრომელი, თუმცა არ შეიძლება, ეს პროცესი მიმდინარეობდეს საჯაროდ და კოლექტიურად.
გაჩხრეკამდე მანდატურმა ან დირექტორის მიერ უფლებამოსილმა პირმა მოსწავლე უნდა გააფრთხილოს უკონტაქტო ზედაპირული დათვალიერების შესახებ. მოსწავლემ ასევე უნდა იცოდეს, რომ თუ მას აღმოაჩნდება აკრძალული ნივთი, დაუყოვნებლივ ეცნობება სამართალდამცავ ორგანოს.
ზოგადი განათლების შესახებ კანონის მიხედვით, უკონტაქტო ზედაპირული დათვალიერებისას მოსწავლის განცალკევების შესახებ დაუყოვნებლივ უნდა ეცნობოს მოსწავლის მშობელს, ხოლო მოსწავლის მიერ შესაძლო სამართალდარღვევის ჩადენის შემთხვევაში − სამართალდამცავ ორგანოს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მე-4 კლასის მოსწავლეებმა შემოქმედებითი მიდგომით შექმნეს ორთქლმავალი