მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგაზაფხულო არდადეგები დასრულდა, მოსწავლეებს დისტანციური სწავლების არჩევის საშუალება კვლავ აქვთ. მასწავლებლების ნაწილი იმედოვნებდა, რომ მშობლებს ონლაინ სწავლების არჩევანის უფლება აღარ ექნებოდათ და ქვეყანაში კორონავირუსის მორიგი პიკის გადავლის შემდეგ ყველა მოსწავლე სკოლას დაუბრუნდებოდა, თუმცა ასე არ მოხდა.
დისტანციური სწავლება მასწავლებლებსა და მშობლებს შორის ერთგვარი დაპირისპირების მიზეზიც კი გახდა. პედაგოგებისთვის დაუსრულებელი თავსატეხი აღმოჩნდა ყოველი კვირის ბოლოს დარეგისტრირებული მოსწავლეების ონლაინ კლასებში გადანაწილება. მასწავლებლები მშობლებისგან ითხოვენ, რომ თუ შვილებისთვის დისტანციური სწავლების მოდელს აირჩევენ, რამდენიმე კვირის განმავლობაში მაინც ისწავლონ ბავშვებმა ონლაინ რეჟიმში და გადაწყვეტილებას ნუ შეცვლიან ყოველი კვირის ბოლოს, რადგან ყოველკვირეულად რეგისტრაცია/რეგისტრაციის მოხსნა საქმეს ურთულებს როგორც სკოლის ადმინისტრაციას, ასევე ონლაინ გაკვეთილების მასწავლებლებს.
რას ითხოვენ მასწავლებლები დისტანციური სწავლების დროს მშობლებისგან?
გააკონტროლონ შვილები, ესწრებიან თუ არა გაკვეთილს - თუ მოსწავლე დისტანციურ სწავლებას აირჩევს, მაგრამ ონლაინ გაკვეთილებს გააცდენს, მასწავლებელი ვალდებულია, „არები“ ელექტრონულ ჟურნალში შეიტანოს. არის შემთხვევები, როდესაც მშობელი დარწმუნებულია, რომ შვილი რადგან სახლშია და ტელეფონთან/კომპიუტერთანაა, გაკვეთილსაც არ აცდენს, ამიტომ პედაგოგები მშობლებს სთხოვენ, გააკონტროლონ, ესწრება თუ არა მოსწავლე გაკვეთილს.
გაკვეთილზე დასწრება არ ნიშნავს მხოლოდ „თიმსში“ შესვლას ხმისა და კამერის ჩართვის გარეშე - მართალია, მოსწავლეს თეორიულად ეთვლება დასწრება, თუ ონლაინ გაკვეთილზე შევა და კამერას ან ხმას არ ჩართავს, თუმცა მასწავლებლები ასეთ დროს მას შეფასების გარეშე დატოვებენ, რადგან შეუძლებელია, დაუწერო ნიშანი მოსწავლეს, რომელსაც ვერც ვიზუალურად ხედავ და არც კითხვაზე გპასუხობს. სწორედ ამიტომ, პედაგოგები მშობლებს სთხოვენ, თვალი ადევნონ, არიან თუ არა აქტიურად ჩართულები მათი შვილები ონლაინ გაკვეთილზე.
დისტანციური სწავლების არჩევანის საშუალებას ნუ გამოიყენებენ, თუ ამის აუცილებლობა არაა - როგორც უკვე აღვნიშნეთ ონლაინ გაკვეთილზე რეგისტრაცია/რეგისტრაციიდან მოხსნა სკოლის ადმინისტრაციისთვის და პედაგოგებისთვის შრომატევადი საქმიანობაა, რადგან მათ ევალებათ, არ დარჩეთ არც ერთი მოსწავლე ყურადღების მიღმა, ბავშვები უნდა გადანაწილდნენ ონლაინ ჯგუფებში, ხანდახან საჭიროა ახალი ცხრილები, მოსწავლეთა სიების გადამოწმება ჟურნალში და კიდევ ბევრი წვრილმანი დეტალი, რაც პედაგოგებს საქმეს ურთულებს. მასწავლებლები მშობლებისგან ითხოვენ, ნუ გამოიყენებენ დისტანციური სწავლების არჩევის უფლებას აუცილებლობის გარეშე და ნუ შეცვლიან გადაწყვეტილებას ხშირად (ხან დასწრებული სწავლება და ხან - დისტანციური). მასწავლებლები მიიჩნევენ, რომ თუ მოსწავლე კორონავირუსისგან თავს არიდების მიზნით სკოლაში არ დადს, ის არც ეზოში უნდა ატარებდეს დროს კლასელებთან ერთად.
სასწავლო წლის დასრულებამდე 3 თვე დარჩა, მოსწავლეებს ონლაინ გაკვეთილების არჩევის საშუალება წლის ბოლომდე აქვთ, მასწავლებლების დიდი ნაწილი იმედოვნებს, რომ ახალი სასწავლო წლიდან ყველა მოსწავლე საკლასო ოთახს დაუბრუნდება და პედაგოგებისთვის ორმაგი დატვირთვის საჭიროება აღარ იქნება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცნობილია, რომელი უმაღლესის ავტორიზაციის ხელახალი განხილვა იქნება 27 დეკემბერს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა