მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ეთნიკური უმცირესობების სკოლებში, უნივერსალური სასწავლო პროცესის დიზაინისა და მრავალშრიანი მხარდაჭერის სისტემის დანერგვის ხელშეწყობის მიზნით, დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელთა ტრენინგები მიმდინარეობს.
პროგრამის პარტნიორი სამოქალაქო ინტეგრაციისა და ეროვნებათშორისი ურთიერთობების ცენტრის (CCIIR) 3-დღიან ტრენინგს აზერბაიჯანული სკოლების 250-მდე პროაქტიური მასწავლებელი გაივლის.
სკოლების მიერ შერჩეული პროაქტიური მასწავლებლები მომზადდებიან მასწავლებელთა სასწავლო წრეების ორგანიზებისა და ხელშეწყობისთვის, ასევე, სასწავლო პროცესში რემედიაციისა და განმავითარებელი შეფასების სტრატეგიების გამოსაყენებლად.
პროაქტიურ მასწავლებელთა მომზადება ეთნიკური უმცირესობების სკოლებში ლიდერი მასწავლებლების კონცეფციის დანერგვისა და სასწავლო წრეების მუშაობის უზრუნველყოფის წინაპირობაა.
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
რის მიხედვით ცხადდება ვარიანტი რთულად?
დოკუმენტი სარეკომენდაციო ხასიათისაა და მიზნად ისახავს ბაღებისთვის ინფორმაციის მიწოდებას იმ ვალდებულებებზე, რასაც პროცესების მართვის კომპონენტი აკისრებს მათ
„წარმატებული სკოლის წარმატებული ლიდერი იუბილარია“
„რთულია შევაფასო განათლების დონე ქვეყანაში, თუმცა ეს განვითარებადი სფეროა, მუდმივად ვითარდება და იხვეწება“
ესპანეთში, ბავშვები დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს