მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შემაჯამებელი დავალებები V კლასის მეორე სემესტრში, ასევე VI კლასსა და საბაზო-საშუალო საფეხურზე იგეგმება და მასში განმსაზღვრელი შეფასება იწერება.
თითოეული საგნისათვის სემესტრის განმავლობაში ჩასატარებელი შემაჯამებელი დავალებების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა ეროვნული სასწავლო გეგმითაა დადგენილი. თუმცა სკოლას უფლება აქვს, შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობა გაზარდოს.
მოსწავლეები ვალდებულები არიან, ყველა შემაჯამებელი დავალება შეასრულონ. თუ რომელიმე შემაჯამებელს მოსწავლე არ დაესწრება, სკოლამ მას გაცდენილი შემაჯამებელი დავალებების აღდგენის საშუალება უნდა მისცეს.
შემაჯამებელი დავალებების დაგეგმვა და შემდეგ შესწორება მასწავლებლებისთვის შრომატევადი საქმიანობაა. ეროვნული სასწავლო გეგმა პედაგოგებს ავალდებულებს:
„კათედრას წარუდგინოს მის მიერ კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების დოკუმენტაცია. აღნიშნულ დოკუმენტაციაში წარმოდგენილი უნდა იყოს: შემაჯამებელი დავალების ნომერი, შემაჯამებელი დავალების პირობა, საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება; კრიტერიუმები, რომლითაც შეფასდება ეს დავალებები; ასევე, მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მედალოსანი მოსწავლეების ფინანსური წახალისების წესი დამტკიცდა - ვინ მიიღებს 500 და 300 ლარს
„მე რომ მასწავლებელი ვიყო“... - როგორ გაკვეთილებს ჩაატარებდნენ მოსწავლეები - რჩევები პედაგოგებს ბავშვებისგან
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ბიოლოგიის სწავლების უმნიშვნელოვანესი ამოცანაა მოსწავლეებში სამეცნიერო კვლევის და უნარ-ჩვევების განვითარება“