მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს მასშტაბით, სააღმზრდელო დაწესებულებების, აღსაზრდელთა და აღმზრდელთა რაოდენობის შესახებ სტატისტიკურ მონაცემებს საქსტატი აქვეყნებს. როგორც ოფიციალური მონაცემებით ირკვევა, ბაღების საერთო რაოდენობა 2021-2022 წლებში 1-ითაა გაზრდილი 2020-2021 წლებთან შედარებით.
თუ 2020-2021 წლებში საქართველოს მასშტაბით 1647 ბაღი იყო, 2021-2022 წლებში 1648-აა. რაც შეეხება აღსაზრდელებს, 2020-2021 წლებში მათი რაოდენობა 158 062 იყო, 2021-2022 წლებში კი თითქმის 4 ათასით ნაკლებია და 154 501-ს შეადგენს
აღსაზრდელების რიცხვი კი პირიქით, გაზრდილია: თუ 2020-2021 წლებში 16 234 იყო, 2021-2022 წლებში, საქართველოს მასშტაბით 17 194 აღმზრდელია.
თბილისში საბავშვო ბაღების რაოდენობა 185-დან 187-მდე გაიზარდა, სამაგიეროდ საგრძნობლად შემცირდა აღსაზრდელთა მაჩვენებელი 58 836-დან 57 957-მდე, აღმზრდელების რიცხობრივი მაჩვენებელი კი 2021-2022 წლებში თითქმის 600-ით - 5 078-დან 5 610-მდე გაიზარდა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ატესტაცია გამოცხადდა - ვის ეხება გადამზადება, ვადები და დეტალები
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სასწავლო პროცესს მასწავლებელი თეონა ქურდიანი ხელმძღვანელობდა
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას