მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სემესტრის განმავლობაში მოსწავლეები განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასებით ფასდებიან.
განმსაზღვრელი შეფასების დაწერა აუცილებელია V კლასის მეორე სემესტრიდან XII კლასის ჩათვლით. მასწავლებელმა ამავე კლასის მოსწავლეები ქულებით უნდა შეაფასოს შემაჯამებელი დავალების შესრულების დროსაც. რა თქმა უნდა, შემაჯამებელი წერის შედეგი აისახება საბოლოო, სემესტრულ ქულაზეც.
მოგეხსენებათ, ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით, თითოეულ საგანში განსაზღვრულია სემესტრის განმავლობაში ჩასატარებელი შემაჯამებელი დავალებების სავალდებულო მინიმალურ რაოდენობა. მოსწავლე ვალდებულია შეასრულოს კლასში ჩატარებული ყველა შემაჯამებელი დავალება. თუ მოსწავლე გააცდენს რომელიმე შემაჯამებელ დავალებას, სკოლა ვალდებულია, მისცეს მას გაცდენილი შემაჯამებელი დავალებების აღდგენის საშუალება.
როგორ გამოანგარიშდება სემესტრული ქულა თუ მოსწავლე ყველა სავალდებულო შემაჯამებელ დავალებას არ დაწერს?
საგნის სემესტრული ქულის გამოანგარიშებას თავისი წესი აქვს:
იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლეს არა აქვს შესრულებული ყველა ჩატარებული შემაჯამებელი დავალება, მისი სემესტრული ქულის გამოსაანგარიშებლად სხვადასხვა კომპონენტში მიღებული ქულების ჯამი უნდა გაიყოს მიღებული ქულების რაოდენობისა და შეუსრულებელი შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობის ჯამზე.
იხილეთ ასევე: როდის უნდა შეიმუშაონ მასწავლებლებმა შეფასების კრიტერიუმები და რა არის სავალდებულო შემაჯამებელი დავალების დაგეგმვისას
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა