მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„[მშობლების] არგუმენტები შესაბამის ჯგუფთან დამუშავდა, ასაკთან დაკავშირებით ფსიქოლოგებიც იყვნენ ჩართულები, ვითანამშრომლეთ ყველა შესაბამის ჯგუფთან და აქედან გამომდინარე აიწონა, პირველ რიგში, მიღებული გადაწყვეტილება.
პროცესში ჩართული იყო ყველა ის მხარე, ვისთვისაც აზრი უნდა გვეკითხა. ეს არ არის ნაუცბათევად მიღებული გადაწყვეტილება, ის ბმაშია რესურსებთან და შესაძლებლობებთან. ამ მიმართულებით კვლავ ვაგრძელებთ მუშაობას, ისევ ფსიქოლოგების ჩართულობით და ჩვენი რესურსების სერიოზული აწონვით. რამდენ ხანში შევძლებთ ცვლილებას დეკემბერში დაბადებული ბავშვების მიღებასთან დაკავშირებით, ამაზე პასუხს ჯერ ვერ გაგცემთ. შემიძლია გითხრათ, რომ ამჯერად მიღებული გადაწყვეტილება ცვლილების პირველი ეტაპია.
ჩვენთვის უმნიშვნელოვანესია ხარისხი, ამიტომ აქ არ არის საუბარი მხოლოდ იმაზე, რომ შევძლოთ ბავშვების საკლასო ოთახებში შეყვანა, შესაბამისი მასწავლებელი უნდა დავახვედროთ, სათანადოდ მომზადებული კადრები და გამართული ინფრასტრუქტურა, თორემ იქ, სადაც მხოლოდ მატერიალურ რესურსზეა საუბარი - ბუქებზე ან წიგნებზე, დამიჯერეთ, ამას ძალიან მარტივად მოახერხებდა სისტემა, საუბარია ისეთ რესურსებზე, რომელიც, საბოლოო ჯამში, ხარისხიანი განათლების მიწოდებას განაპირობებს და ამას სჭირდება სათანადო დრო და მუშაობა“, - აღნიშნა მახარაშვილმა.
მინისტრის პირველმა მოადგილემ განაცხადა, რომ საქართველოს მასშტაბით, 16-დან 30 სექტემბრის ჩათვლით დაბადებული ბავშვების კონტინგენტი 2500-მდეა: „მათი გადანაწილების პრინციპი, რეგიონების მიხედვით, ჩვენ გავლილი და დათვლილი გვაქვს. ვიცით ის რესურსი, რაც დაგვჭირდება, თუნდაც ადამიანური ან სხვა მიმართულებით“
ამასთან აღსანიშნავია ის ფაქტიც, რომ ცვლილების შემდგომ დამატებითი რეგისტრაცია გამოცხადდება სსსმ მოსწავლეებისთვის.
„პირველკლასელების რეგისტრაციის პირველი ეტაპი, რომელიც სსსმ მოსწავლეებს ეხებოდა, დასრულებულია. ამგამოცხადდება დამატებითოი რეგმენტისთვის, ვინც 16-დან 30 სექტემბრამდეა დაბადებული, ხელახლა გამოვაცხადებთ რეგისტრაციას, ცვლილების ძალაში შესვლის შემდეგ. ხოლო რეგისტრაციის მეორე, მესამე და მეოთხე ეტაპებს, ვფიქრობთ, ცვლილება უკვე მოუსწრებს და თუ არა, რეგისტრაციას მათთვისაც ცალკე გამოვაცხადებთ“, - განაცხადა თამარ მახარაშვილმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იცვლება მასწავლებლის განათლებისადმი დადგენილი მოთხოვნები - მთავრობის დოკუმენტი
ახალი სასწავლო სემესტრის დაწყების შემდეგ, თბილისისა და რეგიონების 31 საჯარო სკოლაში უკვე ჩატარდა შეხვედრა
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო