მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სურამის მე-4 საჯარო სკოლაში სამოდელო გაკვეთილი ბიოლოგიაში ჩატარდა.
გაკვეთილის მთავარი თემა იყო სუნთქვა. მოსწავლეები გაკვეთილზე მათ გარშემო მიმდინარე პროცესების უშუალო მონაწილეები იყვნენ, რომლის წარმმართველი და დამხმარე თავად ბიოლოგიის მასწავლებელი იყო.
როგორც სკოლის წარმომადგენლები აღნიშნავენ, პროფესიონალიზმი და შემოქმედებითი შესაძლებლობები დაეხმარა მასწავლებელს გაკვეთილის საინტერესოდ წარმართვაში.
მასწავლებელმა თავდაპირველად წინარე ცოდნის გააქტიურებისთვის გამოიყენა კითხვა-პასუხის რეჟიმი, ამის შემდეგ კი გუნდური მუშაობის პრინციპი.
სურვილის მიხედვით დაჯგუფებული მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთვნენ მოცემული დავალებების შესრულებაში. ამასთან ერთად, საგაკვეთილო პროცესში პედაგოგმა გაჩერებებით სწავლების მეთოდიც გამოიყენა. გაჩერებების დასრულების შემდეგ მოსწავლეებმა თემასთან დაკავშირებით საინტერესო პრეზენტაცია გააკეთეს.
მოსწავლეების თქმით, მიღებული ცოდნის გარდა, გაკვეთილი მათ დაეხმარა კვლევითი და თანამშრომლობითი უნარ-ჩვევები გამოემუშავებინათ.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ