მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თუ მოსწავლეს პირველი სემესტრის ბოლოს სკოლიდან სკოლაში გადასვლისას დახვდება განსხვავებული უცხოური ენა, როგორ უნდა დაიწეროს მისი წლიური ნიშნი? - განმარტება მასწავლებლებისთვის.
თუ მოსწავლეს სასწავლო წლის პერიოდში სკოლიდან სკოლაში გადასვლისას მე-12 კლასამდე მიმღებ სკოლაში დახვდა განსხვავებული პირველი ან მეორე უცხოური ენა, იგი სწავლობს მიმღები სკოლის მიერ შემოთავაზებულ ენას/ენებს და განსხვავებული უცხოური ენების სემესტრული ქულები აღირიცხება, როგორც ორი დამოუკიდებელი საგნის წლიური ქულა. (მაგ., თუ მოსწავლე პირველ სემესტრში უცხოურ ენად სწავლობდა ფრანგულს, მეორე სემესტრში კი ფრანგულის ნაცვლად - გერმანულს, მაშინ ფრანგული ენის სემესტრული ქულა გადადის ფრანგული ენის წლიურ ქულად, ხოლო გერმანული ენის სემესტრული ქულა - გერმანული ენის წლიურ ქულად).თუ მოსწავლეს მე-12 კლასში სკოლიდან სკოლაში გადასვლისას მიმღებ სკოლაში დახვდა განსხვავებული უცხოური ენა, მას შეუძლია მე-12 კლასში განსხავებული ენის ნაცვლად ექსტერნად ჩააბაროს ის უცხოური ენა, რომელსაც მანამდე სწავლობდა.თუ მოსწავლეს სკოლიდან სკოლაში გადასვლის გამო ერთი საფეხურის ფარგლებში მოუხდება განსხვავებული უცხოური ენების სწავლა და ერთი საფეხურის ფარგლებში წლიური ქულა ერთზე მეტ პირველ ან მეორე უცხოურ ენაში ექნება, საფეხურის საერთო ქულის გამოანგარიშებისას ჯამდება საფეხურის მანძილზე ნასწავლი ყველა უცხოური ენის წლიური ქულა. (მაგ., თუ მოსწავლე მეშვიდე და მერვე კლასებში სწავლობდა ინგლისურს და გერმანულს, მეცხრე კლასში კი - ინგლისურს და გერმანულის ნაცვლად ფრანგულს, საფეხურის ქულის გამოთვლისას ჯამდება საფეხურის მანძილზე ნასწავლი ყველა საგნის, მათ შორის, ინგლისურის, გერმანულისა და ფრანგულის წლიური ქულები და ჯამი იყოფა ქულების საერთო რაოდენობაზე). ქულების დათვლის ეს წესი ასევე ვრცელდება იმ შემთხვევებზე, თუ მოსწავლეს სკოლიდან სკოლაში გადასვლისას გამო, საშუალო საფეხურზე განსხვავებული არჩევითი საგნების სწავლება მოუხდება.”
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ