მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ბავშვთა და ახალგაზრდული საგუნდო კოლექტივების მეოთხე ეროვნულ კონკურსთან დაკავშირებით 18, 25 და 31 მარტს მუსიკის მასწავლებლებს სთავაზობს საინფორმაციო შეხვედრებსა და მასტერკლასებს.
მონაწილეებს შეხვდებიან და კონკურსთან დაკავშირებულ ინფორმაციას გააცნობენ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მუსიკის ექსპერტ-კონსულტანტი რუსუდან თაყაიშვილი, საქართველოს საგუნდო საზოგადოების აღმასრულებელი დირექტორი მიხეილ ედიშერაშვილი (18 მარტი), საქართველოს საგუნდო საზოგადოების თავმჯდომარე ლიანა ჭონიშვილი (25, 31 მარტი). შეგახსენებთ, რომ წელს, ისევე, როგორც შარშან, კონკურსში მონაწილეობა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის მასწავლებლებისათვის აღინიშნება 0,5 კრედიტქულით.
შეხვედრებზე მუსიკის მასწავლებლებს საშუალება მიეცემათ, დაესწრონ და მონაწილეობა მიიღონ მოყვარულთა, სამუსიკო და ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლების საგუნდო კოლექტივებთან მუშაობის პროცესში. სამივე მასტერკლასში მონაწილეობისა და შესაბამისი რეფლექსიის საფუძველზე მასწავლებელი ასევე მიიღებს 0,5 კრედიტქულას.
მასტერკლასების განრიგი:
მისამართი: სანაპიროს ქ. N4, კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტროს შენობა, იუსტიციის სახლის მოპირდაპირე მხარეს (შესასვლელი გვერდითა მხრიდან)
მისამართი: ბარნოვის ქ. N54, ე. მიქელაძის სახელობის ცენტრალური სამუსიკო სასწავლებელი (N 53 საჯარო სკოლის მახლობლად)
მისამართი: ფალიაშვილის ქ. N42, N57 საჯარო სკოლის შენობაში (ფალიაშვილისა და არაყიშვილის ქუჩების კუთხე)
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოთხი მწერალი, რომლის შემოქმედებაც საგამოცდო პროგრამაში აღარ არის - ეროვნულები 2025
„მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია ღია კომუნიკაცია...“
სვანეთის მუზეუმთან და მესტიის ბიბლიოთეკასთან თანამშრომლობით, მოსწავლეებმა შთამბეჭდავი პრეზენტაციები გამართეს
„ჩვენ ბევრჯერ დავწერთ ისტორიას. ბევრ მწვერვალს დავიპყრობთ, როგორც საგანმანათლებლო, ასევე სპორტულ სარბიელზე“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე